Sunday at The Pier

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 09. aug 2015.

  1. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Fenomenalt god søndag fra helt nye The Pier First Class lounge i HK.

    Booket noen grisebillige Cathay Business billetter på Bangkok Air stock (og billettnummer). Det betyr at man ikke får One World top tier benefits, men prisen er halvparten og man kan jo leve med en business lounge en sjelden gang i blant. Artig å se hvordan almuen har det i blant uansett, sant?

    Så viser det seg at de er overbooket i C... Og tilbyr 4300 HK Dollar for frivillig downgrade til Premium Eco. Jeg meldte meg frivillig, så klart. Om det går igjennom, så går jeg omtrent i null på billetten.

    I tillegg sa de at jeg måtte få sitte der jeg egentlig hører hjemme, så de ringte The Pier og ba dem slippe inn den glade Nordmannen. Blir spennende å se om downgraden går igjennom...

    Neste stopp - Four Seasons Chiang Mai og 3 fulle dager med hjemmekontor på terrassen.
     
  2. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,066
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Fantastisk, @Fnate !

    God søndag fra Singapore. Hjem i natt, så det blir å slå i hjel noen timer ved bassenget fram til temperaturen synker såpass at det blir levelig å komme seg til t-banen og flyplassen. Så en lang kveld med forhåpentligvis deilig mat og drikke i loungene ... Mmm. Det er ikke online check-inn på Singaporestasjonen til Qatar pga dokumentkontroll, så satser på å få sjekket inn når de åpner for en tidligere flight.
     
    Fnate and Cecilie like this.
  3. Jørgen

    Jørgen Livsnyter

    Innlegg:
    2,805
    Likes mottatt:
    2,115
    Bonuspoeng:
    113
    I dag er det Liverpool på bildeboksen.. Nuff said :)
     
  4. Reidar

    Reidar Aktivt Medlem

    Innlegg:
    409
    Likes mottatt:
    405
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag fra HK. Fortsatt varmt . Så på CNN at topptempen her om dagen, 36.3, er det høyeste noen sinne målt her. Stakk hue innom og spurte hvor mye en trille, 4 hjul Titanium kostet her. 11.900 SGD. Ja, ja ikke rart at tyske R butikker har så mye på lager
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Wooohooooooo!!!!

    Alle skjønte sikkert at "vi" ikke passet inn i economy. Så en dame kom til slutt bort til meg med nytt boarding pass. 15K i nye intercont business sete og USD75 i vouchers som plaster på såret.

    11K er så klart ENDA bedre enn 15K men i dag skal jeg ikke klage. Det gruser uansett 30C
     
    Baldrick, Herlov, Cecilie and 3 others like this.
  6. Outback_Oggy

    Outback_Oggy You'll Never Walk (or Fly) Alone

    Innlegg:
    468
    Likes mottatt:
    1,749
    Bonuspoeng:
    93
    God lunsj fra Ho Chi Min City. Late check out ordnet for i morgen, så da er det bare å nyte tiden frem til hjemreisen.

    IMAG0908.jpg
     
    Berlioz liker dette
  7. Berlioz

    Berlioz Gammel? Jeg??

    Innlegg:
    1,905
    Likes mottatt:
    12,880
    Bonuspoeng:
    183
    And then something completely different..... Good morning fra hytta på Veggli. To timers multejakt i går resulterte i 2 (to) bær. Trolig overvintrere fra i fjor.
     
    Fnate, AndersB and Cecilie like this.
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Hei og hopp fra autobahn!
    Hjemturen fra Berlin går med bil og båt. Hjemme rett over midnatt.
    Godt å være ferdig med de siste dagers rekordvarme. 39 grader på dagen er bare toooo møtsj!

    Og guuuud som jeg gleder meg til å gå på jobb i morgen.........
     
    Fnate liker dette
  9. m.normann

    m.normann Bring back the dragon!

    Innlegg:
    351
    Likes mottatt:
    178
    Bonuspoeng:
    43
    God sen formiddag fra Alta. Lite å melde herfra, kaffe i koppen og ingenting planlagt for dagen.

    Ha en god søndag, uansett temperatur. :)
     
    Fnate liker dette
  10. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Drammen. Har vært en tur på Marienlyst og hentet tre poeng hjem til Bærum. Slitt med veldig vondt i hodet etter tre timer paintball i Asker, da hjelper det med en god fotballkamp!
     
  11. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,931
    Likes mottatt:
    6,759
    Bonuspoeng:
    183
    God aften fra Stavanger. Etter sommerens fineste dag som vi hadde i går, har det i dag vert skyet med godt innslag av vind. Uansett, det ble luftetur til Vaulen, som er en aldeles flott natur perle. Ellers har en knotet litt på PC'en og besøkt en kompis. Nå er det TV (uten fotball) som gjelder.
    Ha en flott kveld :)
     

Del denne siden