I kraft av tidsforskjellen tar jeg meg den frihet å fyre løs en ny dag. Vel... det er bare 10 min om å gjøre iallefall. Beste hilsener fra en praktfull aften på Napper Tandy’s
God morgen! Noen av oss må holde samfunnet gående om natten - så her sitter jeg på nattevakt på Fornebu og forsøker finne noen ledige F biletter til Japan om 16dager. Krysser fingere!
Livet er ikke så enkelt som avholdsfolk vil ha det til .. Når det er sagt så har vi hatt en praktfull dag i Dublin .. kvalifiser rundtur i byen .. flotte pitstops .. og en nydelig Mishelin middag ..
Tidlig søndag fra hovedstaden. Selv om det er søndag og bursdag i dag, så er det ting som må gjøres. Første delen av dagen skal tilbringes i Sandefjord og Retrospillmessen. Regner med det er noe snadder som blir med hjem Ha en fin dag.
Så det er jevnlige søk etter F-billetter som faktisk holder samfunnet gående... I så måte må IF-medlemmene være noe av det mest samfunnsnyttige vi har her på bjerget. Stå på, folkens!
God sundag frå Lausanne! I dag er det med sol og det er planlagt fottur i naturen. Først frukost! Elles ser eg til mi overrasking at dette er innlegg nummer 3 000 her på IF. Ja-ja, det er mykje svada som skal ut... Ha ein fin dag, folkens! Gratulerer med dagen!
Mornings fra Oslo. Hjem fra VIE med OS i går kveld etter 3 netter i Wien. Flott flyvær: Gratulerer med dagen til @jgroneng! Og ha en fin søndag alle andre
I dag er det raskeste veien fra Dublin til Bergen ... DUB-ZHR-OSL-BGO Den eneste flygningen jeg har full kontroll på er OSL-BGO og der er det selvfølgelig 1D. Men ungdommen har jo surret det til med 3D og 3F ... Får vi børst og mat så langt bak i flyet? (Spør for en venn.)
God søndag fra hovedstaden! Etter gårsdagens ryddeaksjon her hjemme, så kan jeg konkludere med at vi har latterlig mye ting. Blir stadig overrasket over hvor mye søppel (ja, det blir jo det til slutt) man har anskaffet seg opp gjennom årene. Nå er det bare å få alt dette ut av huset, så blir det levelig igjen. Skal ha en forsinket bursdagsfeiring med afternoon tea på Bristol, og da blir det selvfølgelig bobler! Gratulerer med dagen til @jgroneng også!
God morgen fra Grenland. Jobber 07-19 i dag. Venter på en kamerat skal kvikne til etter hans sommerfest med sin jobb i går. Fått avtale om at jeg skal kjøpe hans trumf kroner for pålydende, og at vi oppretter en fast overføring til min EB konto
God morgen fra Bratislava! Nå venter utsjekk og kjøp av en souvernir i butikken her + poste litt postkort fra denne lille byen. Koslig liten by som ikke er så dårlig mange skal ha det til. Idag venter Wien på oss som også er turens siste by. Gratulerer med dagen til @jgroneng Også får alle andre her ha en fin søndag uansett hvor den nytes her i verden
Begynner å bli noen dager siden dette nå, så den er nok røket vil jeg tro... Gratulerer med dagen! Selv sitter jeg fortsatt og venter på at torsdagens poeng fra OSL-CPH-OSL skal komme inn og vippe meg over til EBD. Enn så lenge kan jeg fortsatt ikke kalle meg stort annet enn jukse-EBG
Aha... Men hvis du nesten har EBD nå, så har du jo definitivt gjort deg fortjent til EBG for resten av denne og neste periode
Litt angrende i dag. Kjøpte billetter til SFO i C med SAS, men 11:20 i reisetid er ikke spøk for en som er fornøyd etter 40 min. Tilleggsbekymring er passkontroll. Noen år siden sist jeg var innom SFO, så lurer på om det er moderne løsninger med automater og at det dermed kan gå litt kvikt. Noen som vet?