Sunny saturday:-)

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 03. mai 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Lørdagen er 10 timer og 15 minutter lysere enn på sitt mørkeste i vinter...kan jo bli våryr av mindre. Nå skal mellomste nevø kjøres til et døgn som flyktning i nærheten av Gardermoen som en del av konfirmasjonsforbetedelsene ( tror vi måtte gå 6 søndager i kirken før vi ble konfirmert ) og så skal den eldste nevøen få lov til å øvelseskjøre litt. Ha en flott lørdag du også:)
     
  2. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra Singapore. Rimelig trøtt i maska. Silk Air til Lombok om litt under to timer. Skal bli godt å sove i en seng nå, merker jeg :p
     
    Fnate liker dette
  3. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Guten morgen fra det Sørlandske!
    Her er man trøtt men oppegående og klar for dugnad i borettslaget.
    Ser frem til kvelden med noe god mat og noe godt i glasset og ikke minst det å ikunne sove lenge i morgen.

    Lurer jo litt på hvordan Cecilie fikk til biz på SQ i går?? Spørsmålet nå er om hun skal til tom Lombok eller full Lombok? :p

    Fortsatt god mai-lørdag!
     
    Fnate liker dette
  4. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Malmö!

    Stickordet för dagen är gääääääsp! Solen skiner och det blir liten hygge med kollegorna på andra sidan sundet idag. Ha en strålande dag!
     
  5. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Lillestrøm. I dag hadde jeg til og med satt på vekkeklokke slik at jeg skulle få litt ut av dagen. Den var innstilt på 12:47 og det var deilig å komme seg opp tidlig selv om det er helg. Jeg har et nokså godt sovehjerte.

    Apropos hjerte... Litt påfølgende hjertemedisin ble ikke feil.
    [​IMG]

    Aaaaah, tid for å spre om seg på nettet med de sedvanlige ufinhetene før det bærer ut i ettermiddagssola med venner.
     
  6. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Wow.. Du har fått deg mange møbler nå, @Fnate

    God morgen fra Chicago. Været er flott, men ryggen er dårlig. Halvannen time i bil for å komme seg til Kankakee i dag. Fruen skal på baby shower mens jeg skal til golfklubben og treffe Nathan. Jeg spiller ikke golf, så jeg lurer litt på hva vi skal finne på mens damene har partay. Drikke kan jeg heller ikke gjøre siden jeg må kjøre fra redneckland tilbake til Chicago. Oh, well

    Tar en for laget i dag. Ha en fin en
     
    Fnate, SASlovah4evah and EB like this.
  7. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    Overmøblert vil jeg nesten påstå at det har blitt hos Fnate...
     
    Fnate liker dette
  8. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Spot on ang vannesystem.

    Før hadde jeg bare en død jokkapalme med en lapp på med "hvem drepte palme?"
     
    SASDC8 and SASlovah4evah like this.
  9. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Ja nå kan du lure nå :p

    Jeg tror jeg sier god morgen her selv om det strengt tatt er god natt i fedrelandet.

    Etter 26 timer på reisefot ankom vi i går kveld (lørdag kveld) endelig Lombok! Blir spennende å se hvordan hotellet her, Novotel Lombok, ser ut i dagslys. Ikke minst hvordan stranden og områdene rundt er.

    I dag går turen rundt øya før vi ender opp ved The Oberoi Lombok.

    Natta/god morgen - alt etter som ;)
     
    SASDC8 and Twin Otter like this.

Del denne siden