¨ Vedder på at de ikke har et eneste AEG produkt i butikken... Så får du tilbud om å kjøpe Blomberg istedenfor Forøvrig 25% på alt av integrerte hvitevarer på Elkjøp, er ikke så langt unna i Krs
Hvordan missa jeg Bose QC35-tilbudet? Det hadde jeg kjøpt. Kommer ikke en gang inn på elkjop.no nå...
Ikke noe svartfredagstilbud hos NCC? Eller har noen sett noe? Jeg skal booke noe opphold, og synes at de burde ha noe.
Til dere som skal inn på elkjøp - bruk vpn og sett til noe annet enn et nordisk land. Funker da som f. Så slipper dere den automatiske "vent 1 time bare fordi du har norsk ip".
[mod] Samsung.no [/mod] Store rabatter + opptil 30 000 eurobonuspoeng på flere varer. Kjøpte en Samsung The Frame 65 gen 3, tidligere 21 990 til 14 990 på Elkjøp i dag. Den går rett til kansellering siden Samsung selger den til 13 990 + 30 000 poeng.
...og her sitter jeg i NY, black friday foregår allerede for fullt og jeg har ikke planer om å kjøpe noe som helst. Har riktignok kjøpt to iPader for $249 (+ tax) pr. stk. på Target, men de var for andre.
Får det vel ikke mer relevant for forumet enn det her. Man må registrere ny konto hvis man allerede har hatt abonnement da, men det skal man vel få til. https://awardfares.com/pricing
Siden Awardfares er nevnt i denne tråden, og jeg vurderer å gå over til Awardfares. Er det noen som vet om det finnes kjernefunksjonalitet i ExpertFlyers som ikke er i Awardfares?
Awardfares er vel omtrent 10% av ExpertFlyer, bare laget på en mye mer brukervennlig måte. Så ja, EF har mye mer funksjonalitet.
Takk til @Jorge og @Upsaker for rask tilbakemelding. Da må jeg vurdere om jeg har behov for begge verktøyene.
Bra jobba! Stakk innom fysisk butikk før jobb i dag og ordna det Massevis igjen og null kø. Dama i kassen spurte om jeg ikke heller ville kjøpe QC 35 II? En mye bedre versjon, til bare 900 kroner mer... lot meg ikke lure!
Takk for tips! Osloferie 1.mai-helga for familien i boks. Under 1700 kr. for 2 dobbeltrom i 2 netter.
Haha, uten å ha sett denne tråden før er QC35 med de 1000 i avslag for bytte til Norgesenergi den eneste Black Friday dealen jeg har gjort! Nå er jeg enda sikrere på at det var en kanon deal Jeg lurer på om jeg skal gå for en sånn ny GetBox som er satt ned fra 499,- til 0,- i etablering, men jeg vet ikke om QC`n funker på denne sånn som på Apple TV.