Svart lørdag fra Trondheim

Tråd i 'Bonusfeber Lounge' startet av LN-FHU, 14. nov 2015.

1. LN-FHU

LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    944
    Bonuspoeng:
    113
    lite å være glad for på en sånn morgen.....forferdelige greier :(

Håper alle får en fredelig dag :(

2. MadsVaHa

MadsVaHa Senior Medlem

Likes mottatt:
    902
    Bonuspoeng:
    93
    FB_IMG_1447486960816.jpg Pray for Paris. Forferdelige nyheter å våkne til på en lørdag. Varme tanker sendes de etterlatte og pårørende.

3. view

view Senior Medlem

Likes mottatt:
    728
    Bonuspoeng:
    93
    Virkelig ikke bra... Tankene går til alle pårørende.

4. Ida

Ida Spoiler mixer

Likes mottatt:
    2,453
    Bonuspoeng:
    113
    En merkelig dag i går.
    Jeg var urolig fra morgenen. Reiste med fly fra Stockholm til Oslo. I sikkerhetskontrollen (fast track arlanda) stod det en stresset dame med et barn foran meg. Hun fikk knapt med seg hva folk sa til henne, hadde tonnevis med baggasje og barnet var autist. Så jeg hjalp henne gjennom uoppfordret og hun virket veldig glad for det. Ønsket de god tur, hun takket. God følelse. Mennene i køa stod stort sett og okket eller akket seg.

Flyturen forløp: Det var turbulent, og siden jeg var urolig vippet det meg av pinnen. Begynte å gråte (ja, jeg som streber etter å fly) og en veldig hyggelig purser forbarmet seg over meg. Hun holdt meg i hånda mens jeg hyperventilerte og pratet med meg om alt mulig, inkl åpnet seg om hennes liv. Utrolig flott gjort av henne!! Hun var nok en av de litt eldre purserene i SAS som gjerne omtales som "drager", men fåkk for et menneske hun var. Hun gav meg uoppfordret en klem når jeg gikk av flyet. Visste ikke hva jeg skulle si. Takk, fortsett å være fantastiske deg.

Deretter tar jeg bussen til Hønefoss, midt i ødemarka på E16 løper en løs jakthund som holder på å bli påkjørt. Jeg ber nesten bussen stoppe, for jeg er sånn som MÅ hjelpe, men ombord i en buss som går 4 gang om dagen... Njet. Det plager meg at ingen stoppet for å hjelpe hunden. Jeg ringte falcken og politiet, så de hadde tips hvis noen savnet hunden.

Etter tre timer i James Bonds univers på kvelden, får man så høre nyheten om terrorangrepet i Paris. Jeg har flere venner på konserten, men heldigvis blir alle redegjort for innen kort tid hvorav en av de er skutt, men bare lettere skadet. Noen har også fått skader fra kaoset når folk prøvde å komme seg ut. Dette er venner i den tettknytta fanbasen som Queens of the Stone Age og Eagles of Death Metal har - vi er som en utvidet familie og vi holder kontakt over hele verden. Paris-konserten var spesiell fordi flere reiste inn for å minnes ei fantastisk dame som hete Loréne som tok selvmord for 1 år siden. Hun var en sentral person i miljøet i Paris, en vakker dame som var fotograf. Bandet visste også om henne, det skulle ikke forundre meg om de dedikerte konserten til henne. Men så kommer noen terroristjævler og føkker opp hele idyllen vår, vårt enkle lille samfunn for rock'n'roll. Boots electric og baby duck - de mest uhøytidelige og mest fantastiske musikerne jeg vet om. Ginger elvis himself. Det er så uhyre langt fra noen politisk agenda, det er bare rock. Leken, sexy rock. Vi vil bare ha en skikkelig happy go lucky tid med bandet. Hvorfor blir noe sånn target for terror???!! Jeg fatter det ikke. Zipper down har vært på repeat siden den kom ut, faen om de islamske terroristene skal få ødelegge min kjærlighet til rock. Jeg nekter å la denne hendelsen ødelegge den følelsen musikken gir meg, men er redd jeg kommer til å tenke på mine venner og han som ble skutt så fort jeg setter på musikken igjen. Tror den skal få seg en pause. 25 November skulle de spille i Stockholm, den blir nok avlyst.

Alt jeg kan si er; PEACE, LOVE -- DEATH METAL! <3

Attached Files:

mhsalv, Aussie74, Henrik and 3 others like this.
  5. bor_i_en_koffert

bor_i_en_koffert Senior Medlem InsideFlyer Ambassadør

Likes mottatt:
    378
    Bonuspoeng:
    63
    Hilser fra Paris. Vi var ved Republic t-banestasjon 2 min etter anslaget som var på overflaten samme sted.

T-banen ble beordret videre uten stans, og vi søkte tilflukt på et tilfeldig hotell ved første anledning. 6 personer på et dobbeltrom. Full panikk hos hotellpersonalet og hos samtlige amerikanske gjester.

Europeerne oppfører seg forholdsvis rolig.

Vi har nå kommet oss til leiligheten vi har leid, og sitter her og gleder oss til loungen på cdg åpner i mrg...

6. m.normann

m.normann Bring back the dragon!

Likes mottatt:
    171
    Bonuspoeng:
    43
    Morgenen har gått med til nyheter, men nå har frøkna satt på noe hjernedødt for å avlaste hodet.

Håper alle ute og hjemme har en trygg lørdag. :)

Aussie74 liker dette
  7. Bizflyer

Bizflyer Redaktør

Likes mottatt:
    2,920
    Bonuspoeng:
    113
    Vive la France!

8. Adrian E

Adrian E Turbulensjeger

Likes mottatt:
    203
    Bonuspoeng:
    43
    En mørk morgen i Trondheim i dag, svært leit å se enda et avskyelig angrep mot en by jeg er glad i. Morgenen har gått til nyheter for å skjønne hva som har skjedd og heldigvis er de jeg kjenner i Paris i god behold. Men fortsatt en mørk dag.

Vive la France!

9. Aussie74

Aussie74 United Airlines 1K Million Miler

Likes mottatt:
    742
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg befinner meg i Milan denne helgen.
    Mye politi og militære i gatene.

Del denne siden