Svensk underforum

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Flemming Poulsen, 31. juli 2015.

  1. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Kære venner,

    Som nogle sikkert har bemærket, så er der kommet et lille underforum for vores svenske venner. Der til blive linket hertil fra Bonusfeber.se og @PC Reithe vil tage sig kærligt at dette dette underforum.

    Tag godt imod vores svenske venner...

    Flemming
     
    Fnate, Baldrick, Kjakan and 3 others like this.
  2. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Litt irriterende at det ikke er adskilte forum, slik som bonusfeber.dk.
     
  3. Darkcho

    Darkcho Veteran

    Innlegg:
    2,390
    Likes mottatt:
    3,327
    Bonuspoeng:
    113
    Faktisk enig. Bare hyggelig med flere brukere, men dette vil vel bare genrere flere like tråder på forumet? :)

    Personlig trykker jeg på "Nye Poster" som da bringer opp alle mulige svenske også :)
     
    Jan Fredrik liker dette
  4. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Vi er opmærksomme på evt dobbelt poster. Lad os give det en chance og se tiden an før vi gør det til et problem :)
     
    Travellingalf liker dette
  5. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,800
    Likes mottatt:
    1,690
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jeg spørre hvorfor dette legges på det norske forumet? Hva gjør at det passer bedre her enn på det danske? Og ikke minst hvorfor ikke som et eget?

    For oss som bruker "Nye innlegg"-funksjonen er det bare utrolig irriterende.

    Jeg gjør det ikke til et problem, det er allerede et problem. Hvis jeg skal gi det en sjanse er jeg bare nødt til å håpe at ingen bruker det. Dersom det blir brukt vil det bare vokse og bli et større problem. Samtidig som det blir enda vanskeligere å bli kvitt det.

    Beklager frustrasjonen, men dette synes jeg var en veldig dårlig idé.
     
  6. Flemming Poulsen

    Flemming Poulsen Senior Medlem

    Innlegg:
    1,103
    Likes mottatt:
    1,210
    Bonuspoeng:
    113
    Der er postet TRE poster hidtil for at teste det, så ser helt ærligt ikke det allerede skulle være et problem.

    Vi gør det her som en test. Alene af den grund at her er mest aktivitet.

    Som nævnt er det noget vi tester og er opmærksomme på at finde den bedste løsning på. Der kommer helt sikkert ændringer og tilpasninger til det. Teknisk er der mange måder at håndtere det på - også så du slipper for at læse et par poster på svensk.

    Men, som nævnt tidligere, så lad os lige se tiden an og byde evt svenske medlemmer velkomne inden vi laver et problem ud af det.
     
    Herlov, Trety, larsellara and 7 others like this.
  7. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Folkens,

    Selv om bonusfeber allerede har blitt den suverent største siten for frekventere reisende Skandinavia med over 125.000 lesere per måned (og vi vokser fortsatt kraftig hver eneste måned takket være ett fantastisk gjeng med medlemmer i Norge/Danmark og meget gode skribenter) etter kun halvannet år drift, har vi en konkurrent i Sverige som har eksistert siden 2010, noe vi ikke har i Norge eller Danmark og det har ikke vært en prioritet å bruke masse ressurser på å konkurrere på forumfronten, men heller levere en førsteside i Sverige med skikkelig innhold og skaffe trafikk der først. Det har vi lyktes meget godt med siden siten gikk live på senhøsten i fjor.

    Men det er mange svensker som har tatt kontakt og vi ønsker å lage ett hjem for dem, det er da naturlig å plassere dem på det forumet som har mest trafikk. Sverige er ett stort marked som er viktig for oss og annonsører og vi har mange venner i Sverige som ønsker ett annet tilbud enn hva som pt finnes.

    Det du ser nå er bare starten så vi kan få lagt inn nytt innhold, dette er midlertidig. Vi kommer til å småtweake ting til uken.

    Den 16. September skjer det meget store endringer med flere nylanseringer etter store investeringer for å gjøre sitene våre enda bedre. Merk dagen i kalenderen, det blir vanvittig fett!

    Frem til da, ber vi om forståelse for at vi trenger ett sted for å samle nytt, svensk innhold

    God helg

    Mvh

    -Tommy
     
    AcroN, GinTonic, wilhelm and 7 others like this.
  8. bern747

    bern747 Aktivt Medlem

    Innlegg:
    273
    Likes mottatt:
    375
    Bonuspoeng:
    63
    Hey, det er jo steikebra!!

    Etterlyste denne infoen litt tidligere i sommer når Bonusfeber var representert på både God Morgen Norge og to-side oppslag i VG samme uke(?)

    Norden er virkelig ikke så stort, ei heller antallet folk som har hobbyen/interessen for det vi diskuterer her inne. Dersom vi kan få et enda bedre forum ved å inkludere SE/DK her, synes jeg virkelig vi skal ønske dem velkommen og alle bidra til at forumet blir enda bedre.
     
    Ruby, Travellingalf, Henrik and 3 others like this.
  9. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    Kan jeg oppfordre alle norske til å "ligge unna" disse trådene slik at svenskene kan bygge dem opp selv? Misforstå meg rett; jeg ønsker at alle på forumet her skal være med å bidra, men på tråder som svensk bonusfeber lounge tror jeg det er fint om det blir svensk språkdrakt slik at de føler seg hjemme. @Fnate har vært flink til å bidra på svensk (selv om det heter "flyger" og ikke "flyr" :p), og jeg håper og tror våre gode naboer i øst vil føle seg mer hjemme om det er svensk språkdrakt som dominerer og ikke "nok et norskt" forum. Husk at svensker generelt dessverre ikke forstår så godt norsk som vi forstår svensk.

    Jeg regner også med at @PC Reithe vil styre dette fornuftig, men at vi sammen kan gjøre jobben hans enklere.

    Håper ikke at dette blir oppfattet som surmaget eller som "sensur", jeg ønsker bare genuint at svenskene skal føle seg like godt mottatt som jeg selv har blitt her og skape det jeg er det beste forumet jeg har vært medlem av, uansett type og tema.
     
  10. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    och som den schizofrene svorsk jag är kan jag inte förstå att det är problem att förstå något av de skandinaviska språken. Jag kommer styra med järnhand ;)
     
    Kjakan liker dette
  11. Herlov

    Herlov Poengsanker InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    2,065
    Likes mottatt:
    5,991
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg ser ikke problemet i det hele tatt, men bruker ikke "nye inlegg"-funksjonen. Jeg ser imidlertid at nordbaggarna allerede har tatt over den svenske delen av forumet, og det var kanskje ikke planen. ;)
     
    Kjakan liker dette

Del denne siden