SWISS 777-300ER Business spørsmål

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av elgaaen, 11. sept 2019 kl 18:50.

1. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    436
    Bonuspoeng:
    63
    Hei.

Fikk kloa i noen billetter til Miami neste år med Swiss 777-300ER. Det er fortsatt ledige seter i minikabinen mellom Business og First. Er det å anbefale? For meg virker det fristende mtp at det bare er 10 passasjerer istedenfor 52..

Første rad gir ved bedre plass til beina når man sover også? Ryktene sier at det kan være litt trangt for føttene.

ArthurDent liker dette
  2. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    5,076
    Bonuspoeng:
    183
    Go for it

ArthurDent liker dette
  3. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    9,959
    Bonuspoeng:
    183
    Minikabinen er bare helt knall! Rad 4 har good plass. Vi hadde 5AB sist jeg fløy biz med de og det funka bra det og.

ArthurDent liker dette
  4. Bonusolsen

Bonusolsen Medlem

Likes mottatt:
    118
    Bonuspoeng:
    33
    Jeg satt på rad 4 forrige uke og syns minikabinen var veldig behagelig. Fikk innimellom noen nedlatende blikk fra de som fløy førsteklasse som tittet innom, men det lever jeg fint med. Jeg som er 186 hadde god plass i fotbrønnen til å plassere føttene slik jeg ville. Dog syns jeg at setet var noe smalt og sleit med å finne en behagelig sovestilling.

Men alt i alt, tommel opp!

drsyk, ArthurDent and Wiolenze like this.
  5. OttoL

OttoL Veteran

Likes mottatt:
    3,992
    Bonuspoeng:
    113
    I Bergen kalles slike folk klessetryner.

Ellers er jeg enig angående minikabinen. Har dog kun testet hos AA, men det var langt roligere enn main cabin. Layout er jo likt som hos Swiss.

6. Eriksan

Eriksan Medlem

Likes mottatt:
    166
    Bonuspoeng:
    43
    Jeg seatet oss opprinnelig på 5AB hjem fra BKK, men leste reviews og så bilder at det bakerste vinduet i minikabinen mangler og det så litt innestengt ut. Flyttet oss derfor til hovedkabinen da rad 4 ikke var ledig.

Merk også at rad 11 mangler vindu.

Bakerste vindu mangler på rad 5

OttoL, drsyk and Eddie47 like this.
  7. elgaaen

elgaaen Senior Medlem

Likes mottatt:
    436
    Bonuspoeng:
    63
    Godt tips! Får sette kona der, hun sover uansett.. Et annet spørsmål, er det som på SAS at beinplassen er mye bedre på fremste rad? Det er ledig på første rad i maincabin. Men det er det jo toalettkø etc... (eller kanskje ikke kø men du skjønner)

8. Tore

Tore Milehunter Offisiell Representant Admin

Likes mottatt:
    9,959
    Bonuspoeng:
    183
    Jeg satt på 5A sist jeg fløy med LX i biz. Likte godt at det vinduet ikke er der. Må du se ut litt er det bare å lene seg fram. 5A any day kontra hovedkabinen!

9. ccurrahee

ccurrahee Det går mot bedre tider....

Likes mottatt:
    6,539
    Bonuspoeng:
    183
    Det er vesentlig bedre med god beinplass en at en svenske står stille ved siden av setet ditt i 5 min i løpet av reisen. Toalettene foran hos SAS er vel uansett forbehold crew osv. Eller husker jeg feil? Det er i såfall den bakerste raden i hovedkabinen som kan være utsatt for kø i SAS C.

Så hvis dere får midtsetene på 1 rad hos SAS så velg dem. Ulempen kan være eventuel flytting hvis det kommer barn som trenger bassinett. På A340 og nye A350 vil det vel/ er det også like god plass på første rad i minikabinen.

Eddie47 and Sonictravel like this.

Del denne siden