Sitter å ser på billetter med Swiss men finner ingen god oversikt med datoer/priser. Noen som vet om dem har en oversikt lik SAS sin lavpriskalender og eventuelt har en link til denne? SAS sin lavpriskalender viser jo oversikten over prisene for hver enkelt dag i hver måned så noe sånt jeg er på utkikk etter.
De beste tilbudene kommer i nyhetsbrevet, har aldri sett lavere fares på oppgitte destinasjoner/perioder i etterkant. Du kan se etter gule "Special fare available" i kalenderen på offers-linken, men det er vanligvis ganske tynt med egnede datoer. swiss.com/norway/EN/offers LX dukker også opp på lufthansa.com Velg Book & Manage > Flights. Select flight preferences: Lufthansa Group. Lavpriskalender: lufthansa.com/no/en/bestpricesearch Om du har Miles & More: meilenschnaeppchen.de
Supert @Edvard ! Fant faktisk da: OSL - FRA - AGP - FRA - OSL med Lufthansa i Biz til ca 3500 rundt jul/nyttår Noen som vet hvor mye EB poeng dette vil gi? Er Business Saver med P klasse på alle legs og alt er operated by Lufthansa.
Nei dessverre, men LH C er helt ok intra-Europa. Du får 1000 poeng mer om du hoster opp 5-600kr mer tenker jeg. Min kollega var ca 4000 poeng short for EBG, jeg anbefalte LH i klasse Z, det gir 1000 poeng per flight mot P som gir 750. Kostet ca 4000kr tur/retur OSL-FRA-PMI, vil tro AGP er i samme gate.
Biz Flex var faktisk samme booking klasse som Saver. Eneste grunnen til at det ble noe annet enn SAS er faktisk fordi dem har kuttet Fast Track på AGP så da tapte SAS di pengene Skulle jeg gått for SAS Plus (da direkte begge veier) ville jeg havnet på over 4000 og ca 5000 hvis jeg skulle ha mellomlandinger. Får jo akkurat samme EB opptjening til en billigere pris + Fast Track og Lounge på AGP
Gikk helt i glemmeboksen å sjekke Swiss Ble litt for hurtig på avtrekkeren når jeg så på LH og prisen var så god + at jeg får sett en ny flyplass og har aldri fløyet LH C
Min opplevelse er at Swiss C er svært rimelig. Men jeg måtte vel ut med rundt 4000kr for en tur/retur (dobbel open-jaw)... Dog bedre enn ryanair og hva f.. det måtte være.
Sjekket akkurat nå på samme datoer og da var det kun LH nedover men kunne få Swiss hjemover igjen men da måtte jeg opp litt over 1000 i pris. Men arg, sliter med å reservere seter... noen tips?
Jeg fikk booket seter på Swiss sin side. Merker godt hvor mye bedre SAS sitt oppsett er enn mange andre når man styrer med "ukjente" selskap. Spesielt appen til SAS er konge...
Da får jeg teste å lage konto hos Swiss også SAS appen gruser Lufthansa sinn hvert fall! I LH sinn hadde jeg nesten problemer med å finne fram
SWISS og Skiforeningen: swiss.com/norway/EN/skiforeningen As a member of Skiforeningen you may benefit from worldwide discounts on SWISS flights - also applicable on time-limited special offers in SWISS Economy and SWISS Business. 250 NOK per person to all SWISS destinations in Switzerland and Europe 400 NOK per person to all intercontinental SWISS destinations Booking period: until 31.12.2017 Travel period: until 31.12.2017