Tøfler i business?

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Fnate, 01. april 2014.

1. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    OK. Da får jeg ta med egne. Det er særdeles praktisk med tøfler, og jeg vil heller ha det enn resten av innholdet i amenity-kitet..

paron and MadsVaHa like this.
  2. Ragna Rekkverk

Ragna Rekkverk Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    882
    Bonuspoeng:
    93
    Tøfler på langfart er et must, så det pleier vi å ta med hjem fra hoteller og så bruke når vi skal ut og fly langt. Men, kidsa hadde tatt dem på seg allerede før avgang sist vi skulle over dammen og da fikk de beskjed om at de ikke måtte brukes før vi var airborne i tilfelle behov for kjapp evakuering.

Are and holmen like this.
  3. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Enig : Anger dypt å bittert på at jeg ikke turte å snappe med meg noen snasne LH F tøfler i et ledig øyeblikk på vei ut av flyet. De hadde blitt mine, ta med selv tøfler i stedet for SAS sine.

holmen and Sonictravel like this.
  4. Are

Are EBD - Eurobonusekspert? Moderator

Likes mottatt:
    19,630
    Bonuspoeng:
    293
    Viktig med riktig bekledning på flyet.
    Jeg har spurt en kollega, men han mente visst at det var litt vel kakse å ta med seg LH F pysh på "vanlig" business..

Tror nesten jeg må ha med det neste gang bare for å irritere han.. :)
    LH sine pysjer (buksene i alle fall) synes jeg er utmerket som hjemmebukser når man er alene :D

Fredrik81, drsyk, artanis and 3 others like this.
  5. ElinPelin

ElinPelin Medlem

Likes mottatt:
    177
    Bonuspoeng:
    33
    Tøfler er et must. Selv flyr jeg mest i bakre del av kabinen, og innad i Europa, men selv på såpass korte flyturer er tøfler essensielt. Vare flyturen særlig mer enn en time pleier jeg å ha med slippers eller annen type «smettepå»-sko i håndbagasjen, da det er ubehagelig å ha på samme skorøy, gjerne utendørssko, fra morgen til kveld.

Kristian liker dette
  6. Flyvende_mare

Flyvende_mare Drømmer om F

Likes mottatt:
    3,155
    Bonuspoeng:
    93
    Kaster meg på flytøffelbølgen! Det gjør livet lettere når man våkner i boblerus og har et akutt behov for å gjøre plass til mer :D Samler alltid inn på hotellbesøk og bruker dem hjemme til de går opp i liminga. En kan si mye om Air India C, men de deler i det minste ut tøfler!

phileas and Kristian like this.
  7. SKDAAP

SKDAAP Nytt Medlem

Likes mottatt:
    30
    Bonuspoeng:
    13
    Har egentlig sluttet å fly SAS grunnet den skikken det selskapet er i, men var "tvunget" til en tur CPH-EWR i forrige uke. Da jeg spurte om de ikke hadde slippers fikk jeg som svar at det hadde de kun til HKG og NRT(!!!). Purser så selvfølgelig på meg som om jeg var det dummeste menneske i verden som kunne spørre om sånt...
    Tenkte for meg selv om folk ikke går på toalettet på de kortere langrutene hos SAS?!?! Men det gjorde de selvfølgelig....i sokkene!!! ÆSJ!

furlong, ElinPelin and Kristian like this.
  8. Lillegutt

Lillegutt Lonesome traveler

Likes mottatt:
    1,036
    Bonuspoeng:
    93
    Virker som de har bedre tradisjoner for dette østover. Testet Vietnam air fra SGN til NRT for en liten stund siden. Vi fikk tilogmed tøfler i premium økonomi.

9. artanis

artanis Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,147
    Bonuspoeng:
    93
    Det hørte jeg aldri noe til når jeg fløy LH F..Takket være mange gode ideer fra forumet her, hadde vi skiftet til pysj og tøfler umiddelbart etter vi hadde fått champagne. Viktig å stå å se på at folk gikk til høyre i flyet mens jeg stod i LH F pysjen og tøflene mine.. :rolleyes:

SayWhat, KRS, Ragna Rekkverk and 4 others like this.
  10. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Si hva du vil om SAS, men de har ansatte som er flinke til å følge opp regler som kan være upraktiske for oss reisende men som stort sett finnes for å ta vare på vår sikkerhet.

Det er noen øyeblikk som bare må skapes og nytes:)

11. CB1

CB1 Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Mine LH F tøfler kom i alle fall til god nytte nå som varmekablene på badet oppe røyk:D:D

Are and Kristian like this.
  12. drsyk

drsyk Dr. Bonusnisse

Likes mottatt:
    21,415
    Bonuspoeng:
    293
    Kan jeg ta med de jeg "glemte å levere tilbake" fra The Thief:rolleyes:? Eller går det på merkestatus her også:cool:

SayWhat liker dette
  13. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,765
    Bonuspoeng:
    293
    Da har det dukket opp et nytt spørsmål:
    Får man tøfler på LH C?

drsyk liker dette
  14. MadsVaHa

MadsVaHa Veteran

Likes mottatt:
    5,758
    Bonuspoeng:
    183
    Kan ikke huske å ha fått det til USA. I følge FlyerTalk får man de på lange turer til Asia.

holmen liker dette
  15. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,159
    Bonuspoeng:
    293
    Ikke når du flyr vestover. Så kom forberedt ombord.

drsyk and holmen like this.
  16. enokling

enokling Medlem

Likes mottatt:
    551
    Bonuspoeng:
    93
    Vil det være en avsporing av tråden å spørre om hvorfor man så sjelden får trøfler i Business, men av og til i First - eller høre det hjemme i Singapore Airlines Book the Cook-tråden?

17. Fnate

Fnate Halvstudert Røver

Likes mottatt:
    6,550
    Bonuspoeng:
    183
    Ja en stor avsporing. :) Trøfler er vondt. Kald Japp er godt og tøfler er et must. Har det i alle reisevesker.

Del denne siden