Tap Business Class Lisboa til Sao Paulo for 9860 Kroner, også gå det an å fly en vei for 4935 Kroner. Du flyr i bookingklasse J som gir 200% inntjening som vil gi 19.664 EBB på denne reisa, så det kan godt være at jeg selv slår til på denne dealen Poengtabell TAP Portugal https://www.secretflying.com/posts/business-class-from-lisbon-portugal-to-sao-paulo-brazil-for-only-e1180-roundtrip/?fbclid=IwAR2ICXtTjhTScGpofWCydaqsMGizcOSJvRXcB5n4NqrmSn1gmBu2k4EQ7U E
Har sett det tilbudet der, frister veldig bare for å være sikret EBG for neste år også.... Hmmm. Må man være der i alle de dagene som forslaget kommer med, eller går det fint med 2+ dager?
Denne kan bookes lenger fem enn det som fremgår av secretflying. Per nå kan den bookes frem til f.eks. 01JUL-07JUL 2020 som er så langt frem i tid TP har lagt ut billetter for salg. Jeg vurderer å bestille en enveis for å starte neste års sommerferie... Det gis forøvrig rabatt for barn under 12, for de som er interessert i dette.
Jeg vurderte å trykke denne i går, men klarte ikke å finne tilgjengelighet til denne prisen. Noen forslag til datoer jeg kan prøve?