Kom over denne : CPH-YYZ med TAP Portugal 6-8 desember i Z/J klasse som etter hva jeg forstår gir 200% opptjening. I overkant av 10k må jo sies å være et kupp selv med posisjoneringsflight?
10k nok eller dkk? Er vel uansett ingen upris. Men merk at de har kuttet (Skal?) opptjeningen så det er ikke helt usannsynlig at det også skjer med eurobonus..
Så lenge billetten bookes mens reglene er som det er nå med 200% for alle biz klasser i Eurobonus så er man vel ganske sikker SAS har vel som regel gitt poeng etter det som gjelder på booking tidspunktet ved endringer i opptjening (selv om det kanskje må en epost til for å løse det) Det var vel business t/r New York og Boston her til rundt 6500,- tidligere i år for reiser i høst ?
Godt mulig det du skriver stemmer, men jeg vil tro det er opp til OC å bestemme antall poeng som overføres. Tviler litt på at det er en mail til SAS som løser evt. poengmanko, den må i så fall rettes til TAP. Jeg kommer ikke til å ta sjansen, dog er jeg særs skeptisk av natur ;-)
Jeg kan bekrefte dette. Det var lite å hente hos SAS etter at Eurobonus-opptjeningen på United-flyvninger ble redusert med nokså kort varsel for et par år siden.
Det har de gjort når det er SAS selv som flyr. Når Lufthansa og United kuttet ned så var det "sorry mac, det er ditt problem, ikke vårt" til alle som klaget.
Jepps....så da må vi optimiske og mindre skeptiske løfte optimismen En mail til SAS løser alt Bare å smøre på med hvor mye du liker SAS og Eurobonus og at du til din overraskelse fikk litt lite poeng . ingenting bortsett fra døden er jo sikkert - men det er ihverfall lov å prøve.