Idag har jeg sittet totalt 2 timer i kø på tlf. til Tallinn. Måtte gi meg tidligere idag pga. jobb. Ringte nå kl. 16.00 igjen, og sitter i kø enda? Er det noe vits i å fortsette å stå i kø etter kl. 17.00. Vet jo at de stenger da....
Jeg har fått svar rett før kl 18 etter å ha sittet i kø siden 16. Jeg tror de til tider (aldri?) praktiserer prioritet i Tallin. I hvert fall har jeg flere ganger måttet vente 2-3 timer. Og det i teorien foran alle med gull, som igjen er foran resten. Med et relativt jevnt tilsig av folk med prioritet utover dagen burde det da ikke være mulig å komme gjennom med noe annet enn EBD.
Takk for svar alle sammen! Jeg kom gjennom kl. 17.15, etter 1t og 15 min i kø. Tastet inn eurobonus nummer ja. Er EBG, men tror ikke det hjalp idag
Jeg mistenker at køsystemet er tro mot EB-nivå. Erfaringsmessig havner man alltid som #1 i køen som EBP. Men om systemet sidestiller EBD og EBG, så vil jo køer oppstå.
Som EBG har jeg blitt opplyst om alt fra 3 og 4 til 7 og 10 - så dette har variert fra gang til gang.
Da jeg ringte i forrige uke, så fikk jeg ikke valg om å taste EB-nr. Men det var under 3 minutter ventetid. Det var ca kl 1630.