Torsdagen er godt igang på Bali! Her frå terrassen på Aquamarine i Amed! Sikra midtseter på 380 på rad 91 og 96 på heimreise! No litt svømming! God Torsdag!
God morgen fra Lillestrøm. Her gledes til ingeniørtur. Utsatt og vridd og vrengt på så skal den endelig gjennomføres . Årets destinasjon er Bilbao, kjent for mye god mat. Som seg hør og bør flyr vi via Tyskland og med ordentlig biz. Blir sikkert noen oppdateringer underveis, blir bl.a. spennende å se om @Eddie47 kommer seg ut fra den forblåste solkysten
God morgen! Her er det verken basseng, sol eller A380. (Eller noe annet fly for den saks skyld) Men i dag er det både kurs, trening og bursdagsfeiring (ikke min) på programmet. Fullt program, og så er det plutselig fredag. Ja en fin en!
God morgen fra Oslo vest Hva skal man med trening, når man har flyplasser? Ha en fin torsdag alle IF-ere
I øyeblikket ser det ut til at det er verre å komme med tog fra Lillestrøm til OSL enn med fly fra Bergen.
God morgen fra en vindstille Sølvby. Det viftet litt i bladverket i går kveld, men unødvendig å holde på hatten. Som vi heller ikke har. Håper alle får sine vel fortjente flyturer, og at livet går greit for alle. Ha en fin torsdag!
God morgen fra hovedstaden! Straks klar for heldagsmøte, med lovnad om en bedre middag i etterkant som viktigste (?) motivasjonsfaktor. I dag ble det også plutselig mindre enn 10 dager til neste flytur, det hjelper også på humøret. Tenker forresten at crewet på ingeniørenes flyvemaskin er heldige: dukker det opp noen problemer med de doble fustasjeopphengsforkoblingene underveis, stiller de sikkert opp med plenty gin-drevet kompetanse! Ha en flott dag, på tur eller på kontorstol!
Morn fra hjemmekontoret. Målet er en hel dag med fokusert jobbing på kun et prosjekt, heller enn å bli forstyrret og dratt inn i alskens ad-hoc møter. Det var lettere å være teamleder da det bare var meg å ta hensyn til Jaja, det går seg til. Ha en flott torsdag!
Morn fra oljehovedstaden. Passet er sendt avgårde på egotrip, litt usikker på hvor, men det har vel reisebyrået orden på. Satser på at det kommer i retur med visum. Dagen får vel gå i en kombinasjon av litt jobb og leting etter billetter til noe gøy i vinter. Noen uker ferie i 25+ hadde gjort godt.
Morn fra vest! Her skal man snart hente poden på 13 som fant ut at telttur skulle det være igår. Er jo turvandt, men mora var rimelig skeptisk til vindkast på 20… Learning by burning, var podens respons. Og så må man vel begynne med innkjøpslistene til Black Friday. Det er fader meg ikke lenge til jul heller! Men nå; Kaffe!!
God formiddag fra Oslo sentrum hvor jeg jobber hos en kunde i dag. T-23 til neste bookede utenlandstur. Altfor lenge, og fremdeles ikke sikker på at jeg får til å reise da heller. Men satser på at det går bra...
God torsdag fra Grenland. En uken siden jeg kom hjem fra Okinawa, og reise abstinensene har alt begynt å melde seg. Hjelper ikke og se i SAS appen at det er 160(!) dager til neste reise. Blir en helgetur til tigerstaden nå førstkommende for å lindre noe av reiselysten og fylle på strawberrykontoen da opphold er booket på 3x kampanje
God formiddag fra gullstua på CPH. Anko kom nettopp innom.. Trodde ikke han menget seg med oss vanlige dødelige, men så feil kan man ta!
Torsdag og flydag Flydag i dag! Har 3 voksne barn, yngste fløy til AMS på jobb, han i midten skal jeg treffe på OSL for han er på vei til Bergen for å passe mor og ikke nok med det, jeg skal treffe eldste i gullstuen på OSL for hun skal på jentetur til Edinburgh .. Du verden ..
God ettermiddag fra LHR T2B SilverKris lounge. Noen fine dager i London med 22-23 grader avrundes med en rolig lounge-safari før 17 flyet til CPH. Neste stopp Maple Leaf når denne og en til 777 har blitt fylt opp.
God ettermiddag/kveld fra Vilnius. Equipment change på VNO-MUC så jeg booket om å reiser nå VNO-STO-OSL med SK. Pizza for lounge;
God torsdag fra SK4038 med en at BT sine A220. Sitter i Plus, men allikevel bak gardinen. Fiffig. Sikkert ikke lov å ha gardin lengre bak enn nødutgang? Ha en trygg en!