Hvilken rett anbefaler dere som har flydd fra BKK før med TG F? Frister med hummer, men har hørt så blanede erfaringer om den. Må man bestille noe eller kan man bare se hva de har nå man kommer på flyet?
Om man ikke forhåndsbestiller så får man mat fra inflight menu. Mange som foretrekker dette har jeg inntrykk av. Men hummer og champis i lufta er bucket list da.
Hummeren jeg spiste på BKK-HND var i alle fall helt kanon! ...men det var vel kanskje jeg også, så det er mulig jeg ikke var så veldig kritisk.
Jeg flyr BKK-HND i TG F neste uke og har mottatt mail fra TG med menyen der jeg kan velge en av 18 hovedretter. Noen med erfaring og meninger om hva som er bra? Må si at både hummer (BKKF01), NZ beef (BKKF04) og Thai and (BKKF12) frister veldig =)
De tre jeg nevnte =) Kanskje noen har erfaring med hvilke retter som var ekstra gode eller som jeg bør holde meg unna?
Jeg synes i alle fall ikke den hummeren var noe høydepunkt. Jeg kommer definitivt ikke til å velge den når jeg skal fly TG F i November. Mener å huske fra en annen TG flyvning at den biffen var veldig bra
Siden du representerer Norge på denne turen må du da gå får norwegian salmon??? Eller kanskje ikke. Jeg har samme tur om 3,5 uke og kommer nok til å gå for biffen selv.
Biffen var innenfor til NRT, men utfordringer ble fra HND, da en hadde fått smaken på wagyu biff. Lobster`n er innenfor, men biff er biff