TGIF - God morgen fra Stavanger

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Twin Otter, 15. nov 2013.

  1. Twin Otter

    Twin Otter Airport Collector

    Innlegg:
    191
    Likes mottatt:
    70
    Bonuspoeng:
    28
    Hoy fra Stavanger.

    Her begynner det så smått å dra seg mot morgen og det er blitt fredag den 15. november dere. Ikke lenge igjen til jul nå. Her går ukas siste nattevakt unna og om et par timer er det hjemover for å finne senga. Litt misunnelig på alle som er ute og reiser om dagen, skulle gjerne tatt meg en tur selv. Har brukt deler av natta på å se meg om etter noen interessante dagsturer eller aller nødigst en tur med en overnatting ex SVG innen de kommende 96 timene mest for å prøve ut hvordan det er å reise med gullkort. Men det er ingen destinasjoner som har skilt seg ut nevneverdig. Får håpe det kommer noen interessante tilbudsmail fra SAS i løpet av de nærmeste dagene. Eller kanskje man skulle svi av noen EB-poeng?
     
  2. Ruby

    Ruby Super-veteran

    Innlegg:
    1,930
    Likes mottatt:
    6,750
    Bonuspoeng:
    183
    Stavanger i støtet, god fredag mornings fra Sola, foreløpig fredelig på kontoret men det drar seg nok til når klokken nærmer seg 08:00 så vi får diske til litt kaffe til disse. Når kvelden kommer blir det klargjøring for øl-brygging som skal finne sted i garasjen i morgen, det må jo bli suksess.
    Ellers ingen store planer for helgen.
    Ha en strålende helg der ute :)
     
  3. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    God morgen fra Skøyen! Ukas siste dag på kontoret :) Fikk meg ny jobb også denne uka, som JEG måtte begynne i til nyttår, heldigvis så fikk jeg i går bekreftet av min nåværende jobb, at de under tvil kunne la meg gå 2 måneder tidligere enn kontrakten min tilsier (3mnder oppsigelsetid). Da blir det nok en liten feiring i kveld!

    Skål!
    Thomas
     
  4. SASDC8

    SASDC8 Senior Medlem

    Innlegg:
    1,369
    Likes mottatt:
    1,526
    Bonuspoeng:
    113
    Gratulerer Thomas :)

    Fin fredag så langt, og godt å være tilbake på kontoret etter tre dager på reise. Kun to møter til i dag, så satser på ta helg rundt klokken 1600 :)
     
  5. GinTonic

    GinTonic Senior Medlem

    Innlegg:
    833
    Likes mottatt:
    699
    Bonuspoeng:
    93
    Grattis Thomas :)

    God formiddag fra Grünerløkka! Hjemmekontor på sofaen i dag før det skal pakkes til noen dager i Singapore og India. I morgen blir første gang på en BA 747 siden jeg fløy Kangaroo Route i 1996.
     
  6. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    Hola fra kantina på ALC.
    Omsider på vei hjem etter 6 meget late dager på spanias solkyst. Nå skrev jeg på vei hjem, men det er jo ikke sant. Jeg åker rett til Radisson Nydalen på ren trass, ettersom jeg har blitt rundlurt til å tro at det holdt med 3 NETTER for å få 50 K CC poeng, men det viser seg å være OPPHOLD!. Da blir det en ekstraferiedag i Nydalen. Blir koz!

    Fortsatt god fredag.
     
    Fnate and Jørgen like this.
  7. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra OSL! Straks på vei inn i en gris med WIFI som etter hvert skal til CPH. Skal de neste 3 dagene tilbringe 8 timer i Gullkantina på Kastrup. Blir nok godt kjent etterhvert. Kanskje jeg får eget stambord? Nu boardes det! Vi snakkes!
     
    SASDC8 liker dette
  8. Christian

    Christian Senior Medlem

    Innlegg:
    903
    Likes mottatt:
    294
    Bonuspoeng:
    63
    Våt dag fra Bergen. Klokken er tre og det er svarte natta ute fordi det regner sånn. Blir nok litt overtid så jeg kanskje slipper unna de 20 mm som er varslet de neste to timene...

    Grattis til Thomas med jobb. Håper for din skyld du ikke er lurt til Vestlandet.
     
  9. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God fredag fra Montreal. Ganske teit egentlig - fly fra Boston til Montreal for å møte en som skal kjøre deg tilbake over grensa til Rochester i USA for et møte, før grensen krysses tilbake til Montreal. Og i morgen???? Vel, fly tilbake til USA på nytt. Forvirrende?

    Men sånn går nu dagan. God fredda til alle
     
  10. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Hils immigrasjonsfolka ;)

    God fredag ettermiddag fra rett-ved-E6. Kjenner jeg er klar for helg nå, rett og slett. Relativt få planer, tror jeg.
     
    Fnate liker dette
  11. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Chicago!

    Grå morgen, men sola titter heldigvis frem nå. 7 grader, skal bli 10 litt senere. Ekstratur til regnskapsføreren for å signere ett par papirer i dag, deretter handlefrenzy så jeg kan slippe å gjøre det i morgen

    LH F venter på søndag og første flight med 748i!
     
    Islending, Ruby and GinTonic like this.
  12. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Jaja, da var man her i Dublin da. Inga på SK2537 ordnet for skikkelig partystemning på rad 4 og jeg hadde GT stafett med brødrene mine. Det som har satt en stoooor strek i regninga er et stk mistet bagasje. Min kjære lille Rimowa har ikke funnet like greit frem til Dublin som de to andre kolliene vi sjekket inn. Har fått et (female) overnight kit med Star Alliance logo på. Hvit XL-tskjorte og noen toalettsaker. Hadde treningstøyet, av alle ting, i håndbagasjen, så i morgen blir jeg å finne joggende opp og ned Crafton St med høye kneløft ;)
     
    Fnate liker dette
  13. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    Aaah! Fredag!
    Sitter i heimen og nyter noen kalde Weissbier! Slettes ikke galt! Gleder meg til å sove lenge i morgen!

    Fredagen bød på bankbytte. Ned 1% i rente og 2k ekstra i mnd å rutte med er slettes ikke galt.
    Har også booket meg en billett til HAM i jobbøyemed i kveld.

    Føler meg stresset over reisemønsteret de neste 5 uker. Blir plutselig jul i år ja!
    Nattings!
     
  14. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra kantina i LAS, denne gang den på flyplassen. BA har for få seter i sine 747er, så de er antagelig ikke plass til alle. Kan se ut som jeg får besøke denne loungen i morgen også etter å ha blitt kraftig bestukket og smurt av BA.
     
    tommy777 liker dette
  15. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    Næmmen Anders da... Jeg hadde bare tilbudt jeg å ta taxi bort til Home Depot for å kjøpe en ekstra stol. Null stress det. De har plass mellom 2A og 2K.

    Jeg har blitt slept ut på en fullstendig alkoholfri, muslimsk fiskerestaurant i Montreal. Jeg forsøkte å løpe rundt i ring, veive med hendene og rope uten at det hjalp. Så der satt jeg med vann og den beste fish&chips'en jeg har hatt i mitt liv.
     
    tommy777 and AndersB like this.
  16. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Det ble bingo - hotellovernatting samt USD65 i matkuponger lå klar i skranken. I tillegg vanker det 1200USD i vouchers og plass i 1A i morgen
     
    Last edited: 16. nov 2013
    Jørgen liker dette

Del denne siden