Trondheim calling -med sol og lette skyer Meldt litt graksvær senere idag dog, men det går heeeelt fint for det er fredag Hyggelig passiar med @Tore igår med noen pils- håper dere hadde det hyggelig på Dreams Idag blir det rolig fredag....får se om jeg vurdere "X-men - Apocalypse" til kvelden Ha en fortreffelig fredag
God fredag! Lurer på om jeg skal ta en helgetur til Bodø med kona i august med 200-kroners tilbudet... Får se om jeg finner noe hotell først. Ellers stille og rolig på jobben i dag, men et par møter på ettermiddagen gjør at jeg får bli litt lenger på jobben enn planlagt. Ha uansett en fin dag og weekend!
God ettermiddag fra det Sørlandske! Sitter her og titter ut av vinduet og venter på at det skal klarne opp. Har nemlig planlagt utepils i ettermiddag. Og det er litt kjedelig i overskyet og regnvær.... I morgen er jeg kommandert på IKEA. Er det rart jeg drikker egentlig?
God ettermiddag fra SAS loungen på OSL. Stille og rolig her i ettermiddag. Her skal man avgårde til København. På grunn av streiken oppfordrer SAS alle til å ta med matpakke ombord, men skjønner ikke helt hvordan potetsalat og suppe skal gå oppi en hvit pose... er jo plass til noen knekkebrød oppi så blir vel litt Wasa Ha en flott kveld både med og uten Wasa knekkebrød