TGIF

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 20. mai 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Trondheim calling -med sol og lette skyer :cool:
    Meldt litt graksvær senere idag dog, men det går heeeelt fint for det er fredag :D:D Hyggelig passiar med @Tore igår med noen pils- håper dere hadde det hyggelig på Dreams ;);)

    Idag blir det rolig fredag....får se om jeg vurdere "X-men - Apocalypse" til kvelden :)

    Ha en fortreffelig fredag :):):):)
     
    Last edited: 20. mai 2016
    Tore, tommy777 and MadsVaHa like this.
  2. helged

    helged Sølvrev

    Innlegg:
    240
    Likes mottatt:
    174
    Bonuspoeng:
    43
    God fredag.

    Et par timer på jobb nå, før snuten vendes mot palmekysten. Dog med Opel og ikke Boeing.
     
    LN-FHU liker dette
  3. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God fredag! Lurer på om jeg skal ta en helgetur til Bodø med kona i august med 200-kroners tilbudet... Får se om jeg finner noe hotell først.
    Ellers stille og rolig på jobben i dag, men et par møter på ettermiddagen gjør at jeg får bli litt lenger på jobben enn planlagt. Ha uansett en fin dag og weekend!
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag fra det Sørlandske!
    Sitter her og titter ut av vinduet og venter på at det skal klarne opp. Har nemlig planlagt utepils i ettermiddag. Og det er litt kjedelig i overskyet og regnvær....

    I morgen er jeg kommandert på IKEA. Er det rart jeg drikker egentlig?
     
  5. Edvard

    Edvard 一期一会

    Innlegg:
    4,174
    Likes mottatt:
    11,213
    Bonuspoeng:
    183
  6. Earl

    Earl Veteran

    Innlegg:
    2,362
    Likes mottatt:
    7,559
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra SAS loungen på OSL. Stille og rolig her i ettermiddag. Her skal man avgårde til København.
    På grunn av streiken oppfordrer SAS alle til å ta med matpakke ombord, men skjønner ikke helt hvordan potetsalat og suppe skal gå oppi en hvit pose... er jo plass til noen knekkebrød oppi så blir vel litt Wasa ;)


    Ha en flott kveld både med og uten Wasa knekkebrød :) 14637583702412088911314.jpg
     
    Last edited: 20. mai 2016
    tommy777 liker dette

Del denne siden