TGIFF !!!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av LN-FHU, 05. febr 2016.

  1. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    Yeeeiii endelig fredag
    Her er vi godt igang med jobben, og i helga står årsfest på jobb på programmet. Siden det plutselig ble barnefrihelg, benytter kona og jeg tida for litt alenetid, og tok oss likeågodt ei hotellhelg der årsfesten til jobben min skal være :)

    Ha en fryktelig fin fredag :D :D :D
     
    Travellingalf liker dette
  2. Flounge

    Flounge Livsnyter og hobbyfilosof

    Innlegg:
    48
    Likes mottatt:
    34
    Bonuspoeng:
    18
    En riktig god morgen fra Drammen. Jeg har pådratt meg en forkjølelse. Helgen er derfor litt ekstra kjærkomment nå. Ha en super fredag folkens.
     
  3. KatManDu

    KatManDu Senior Medlem

    Innlegg:
    574
    Likes mottatt:
    746
    Bonuspoeng:
    93
    Helg er aldri feil :)
    Her blir det etter-jobb tur til Bergen og tilbake, og i morgen setter jeg meg på CPH og jobber noen timer. Et segment her og et segment der, det blir det fort to segmenter av...

    Ha en fin dag der du er, med eller uten hvite greier fra himmelen :)
     
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    G'morgen fra det Sørlandske!
    Her kom det et lett snødryss faktisk da jeg gikk på jobb, men det skal heldigvis bli plussgrader i dag, slik at vi ikke står i fare for å bli nedlesset av den hvite guffa.

    Blir litt kortere jobbdag i dag ettersom jeg skal rekke et fly til Oslo i ettermiddag. Skal på semminarr på Radisson Blu Gardermoen i helga. Spent på om jeg får like pen oppgradering som @tommy777 fikk sist....

    Men for å ikke sitte å kjede meg på hotellet i kveld, skal jeg gjøre noe så utradisjonelt som å ta en MR til Hamburg. Go ned og Plus hjem, pluss litt lounging. Blir sikkert billigere det enn å sitte i baren på Radisson hele kvelden.....

    Jaja. God helg evrivånn!
     
    Petter B-C and tommy777 like this.
  5. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,801
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra Victoria kino og konferansen "The Future of media".

    Her er jeg en av få med "ledig midsete".

    image.jpeg
     
    MadsVaHa liker dette
  6. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,230
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God formiddag fra Amsterdam.. Kom på at jeg hadde glemt passet på flyturen nedover. Er det strengt her på Schipol eller holder det med f.eks sertifikat som ID om jeg tar meg en tur til sentrum og må inn gjennom security her igjen etterpå. Noen som vet det? Regner jo med at det går, men ekstra kjipt hvis sånt har blitt strengere i det siste..

    Uansett, snart helg! Så ha en fortsatt fin fredag! :)
     
    tommy777 and RoadKing like this.
  7. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag,
    Trött efter att ha firat nytt jobb i ett par dagar nu och blev inte bättre av en spontantur på jumpseat tur och retur till Luleå igår. Har även fått beställt en liten vecka i Bangkok Ha en fantastisk fredag och helg.
     
    Bizflyer liker dette
  8. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    God fredag fra gullstua på OSL. På tur til Zurich via CPH. Sånn passe god mat, men med avkjølt hvitvin glir det ned.
     
  9. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God fredag ettermiddag folkens!

    Her til gards er ryggsmertene så godt som borte, men om det er pga timesvis med snøfreseren eller tung dop skal være usagt. Uansett deilig at de er så godt som borte og det skal feires i kveld med taco og ett par pils fra ett for meg ukjent bryggeri.
     
    RoadKing and tommy777 like this.
  10. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    God ettermiddag.
    Dagen tilbringes ved sengekanten til minstemann, på Ahus. Drømmer om reiser langt avgårde, og håper på muligheten når guttungen er tilbake i vigør.
    Innser at årets bonus-challenge gikk i dass, men så lenge guttungen blir frisk og fin, etter to år med sykdom, spiller 30000 poeng liten rolle. Ha en fortreffelig helg forumister!
     
    Petter B-C liker dette
  11. Travellingalf

    Travellingalf Ut på tur - aldri sur InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    5,685
    Likes mottatt:
    10,234
    Bonuspoeng:
    293
    God bedring til minstemann @Grove !
     
  12. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra gullstova!
    Her var det meget stille og fredelig.
    Innsjekket på rad blu og oppgradert til suite, menkjedelig å sitte der hele kvelden så jeg tar meg en kveldsrunde ned til Europa...

    Er det rart jeg drikker?
     
  13. Kjakan

    Kjakan Let There Be Dragons!

    Innlegg:
    1,235
    Likes mottatt:
    950
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld fra Bjorli!
    Her har det blitt stått på ski i hele dag og vi er passe slitne alle sammen. Nå kokkelerer jeg litt på kjøkkenet, ikke noe avansert, men kun spagetti al forno. Enkelt og godt til slitne gutter.
    Blir mer ski i morgen, så vet ikke om det blir tur ut i kveld. Me får sjå...
    Ha en strålende kveld!
     
    Travellingalf liker dette
  14. Edin

    Edin Aktivt Medlem

    Innlegg:
    404
    Likes mottatt:
    747
    Bonuspoeng:
    93
    Huff. Reise og poeng er moro når alt er bra, men det blir smått i din kontekst. Vi bytter vel alle våre challenger mot en frisk og fin guttunge. Håper det går bra med din minstemann og at han får et langt og rikt liv med masse reiser og opplevelser.
     
    Travellingalf liker dette
  15. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Takk for det!
     
  16. Grove

    Grove Medlem

    Innlegg:
    201
    Likes mottatt:
    485
    Bonuspoeng:
    63
    Han skal nok få mange turer fremover, det er helt sikkert. Et par måneder til nå, så er han helt klar.
     
    Petter B-C liker dette
  17. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Happy fredag fra California. Her skinner sola som vanlig, men fortsatt litt kjølig, særlig om morran.

    Ble litt sent i går, å jeg tror det blir helg litt tidlig i dag, håper det blir en fin en for deg også.
     
    Petter B-C liker dette

Del denne siden