Artig liten filmsnutt: https://www.tiktok.com/@betnoru/video/6839896463535918338 https://www.facebook.com/331Station
Thai Airways (TG) planlegger internasjonal oppstart oktober 2020. https://www.routesonline.com/news/3...ays-scheduled-service-resumption-to-oct-2020/ https://www.flightradar24.com/data/airports/bkk/departures
Kan jo håpe at dette etterhvert resulterer i åpning av TG C seter for 2021 og ikke bare 85 dager frem i tid. Ser at United mottar seter frem til neste sommer - en forskjellsbehandling jeg ikke kan like.
Er det kommet noe nytt om Thai og restruktureringen? Har en FRA-BKK flight i januar 2021 med 380 som jeg er spent om gjennomføres.
Konkursen (Chapter 11) behandles i retten 14.september: https://www.thaiairways.com/en_AU/news/news_announcement/news_detail/news97.page
Håper du kan komme med noe mer insight her etterhvert som ting blir mer håndfast @Insomnia4u Selvsagt mest interessert i om de fortsetter med first og 380
Foreløbig aktivitet hos TG. Thai Airways International during the month of November 2020 continues to operate special outbound flights from Bangkok to selected markets. link Copenhagen 1 weekly A350-900XWB Frankfurt 1 weekly A350-900XWB Hong Kong 1 daily A330-300 London Heathrow 1 weekly A350-900XWB Manila 1 weekly 777-300ER Osaka Kansai 1 weekly 777-300ER Seoul Incheon 1 weekly 777-300ER Sydney 1 weekly A350-900XWB Taipei Taoyuan 1 weekly A350-900XWB Tokyo Narita 2 weekly 777-300ER Ethiopian (ET) er forresten borte i Bangkok på slynger: Addis Ababa – Bangkok 1 weekly 777-200LR Addis Ababa – Bangkok – Hong Kong 3 weekly 777-200LR Addis Ababa – Bangkok – Kuala Lumpur 3 weekly 777-200LR/787-8 Addis Ababa – Bangkok – Manila 1 weekly 787-8 Addis Ababa – Jakarta 2 weekly 787-8 Addis Ababa – Manila – Bangkok – Addis Ababa 1 weekly 787-8
Thai selger Jumboene og 24 andre fly. http://www.thaiaircrafttrading.com/ACWEBAPP/contentDisplay?page=HO https://onemileatatime.com/thai-airways-selling-boeing-747-fleet/
Samtidig så har det lenge blitt spekulert i om TG kommer til å legge ned First Class-produktet i restruktureringen av selskapet. Salg/Avvikling av 747, og A388 på lager indikerer at det i alle fall vurderes. Jeg håper selvsagt at det består, samtidig så tilsier situasjonen et kutt. Men jeg håper jeg tar feil
Thai Internasjonal sine vinterruter, 1 gang i uken til CPH: https://www.bangkokpost.com/travel/2023031/thai-confirms-winter-schedule
Noen som har oversikt over hvilke flytyper de planlegger med? Kjekt å vite om det er åpninger for TG F utover. Hvilke flytyper de flyr med nå i vinter gir vel også en viss pekepinn på hva vi kan forvente oss av materiell utover i resten av 2021 også
E vel ingen som vet, og alt avhenger vel av hvor mange fly de får solgt. Jeg tror vi har sett det siste av TG F, men jeg håper jo såklart jeg tar feil. Hva vi kan forvente oss ut 2021 er 0 muligheter for å reise uten restriksjoner til Thailand, men håper jo såklart jeg tar feil der også.
Du kan se hva TG har i luften på flightradar24.com (bare A350 i kveld) Velg filter på høyresiden og legg inn 'THA' som er ICAO-koden for Thai Airways.
Ben Schlappig forteller at TG får levert 3 nye Boeing 777-300ER. De har 14 77W i flåten, 5-8 år gamle. https://onemileatatime.com/thai-airways-new-777