Har bestilt F til Sydney med Thai, etter mye leting så virker det som at de bruker mest de gamle 747 på strekningen BKK-SYD-BKK, men det virker ikke som at det er så mange av dem i bruk lenger, så det er ofte den nye utgaven på strekningen også.. Veldig vanskelig å finne ut av, for vel bare vente å se.
Takk, var det jeg også fryktet, så har lagt inn overvåking på expertflyer på en del andre ruter. Er det noen som har noen andre forslag på andre bra routeinger til Perth (PER) så man slipper Thai Roulette? (Med Amex CT & *A) Hjemturen går i 787+A380, så den er good: PER-BKK-CDG-CPH-OSL
Men 787 har vel ikke F.. Det er vel egentlig kun Thai og Air China som flyr F til Australia som du kan bruke poeng på. Jeg ville faktisk vurdert å droppe F til Australia og heller fly business. Da ville jeg forsøkt å få inn Air New Zealand og ANA. Samt Swiss/Austrian/EVA/SAS til Asia.
Hvis man flyr rett inn i den sonen man skal uten å bruke transitsone, kan man da bruke en tansitsone på reture. eks FRA-PEK-NRT NRT-SIN-FRA
Som nevnt i den andre tråden. Noen har fått ja, noen har fått nei. Tror agentrulletten er tingen som må til her eventuelt..
Spøsmål to er det verdt å bytte to Thai F i A380 totalt 16:30 timer mot 10timer i Asiana F A388 og C videre til NRT, burde vel også få tilgang på F loung i Soul. Thai er vel i utganspunktet ganske tilgjengelig.
Artig, skal ha 4 legs med de i F i Februar. Har en miks av 380 og 747, satser på å få både ny og gammel kabin på 747. Hva kan forventes om bord? Noen tips og triks? Husker det var nevnt før at de gjerne gav bort en flaske Champange på vei ut av flyet om du hadde vært en hyggelig gjest. Baren på 380, er den ok eller bare en gimick? Er det Rimowa Amenity Kit, eller har de effektivisert bort dette nå? Har valgt midtseter hele veien pga tur med dama, satser på det blir bra
Tror nok jeg ville heller valgt 2xF enn 1F+1C.. Men samtidig, hadde jeg hatt TG F opplevelsen allerede kunne jeg vurdert OZ F + NH C eller tilsvarende.
Noen rapporter var vel om en hadde et jubileum tilknyttet et forhold, og et par klarte vel å smooth-talke seg til en TG-crew er av veldig varierende standard servicemessig, så kommer helt an på hvem en får egentlig. Men generelt kommer en langt med høflighet og kompliment. Men bar i 380 har jeg ikke sett hos Thai. Du blander ikke med Ethiad/Emirates? Er det ennå. Helt enig her
4:40 ut i filmen under viser de et dekket bord. Vi er to som reiser så jeg lurer på om dette er noe som de gjør om man spør pent. Asiana F skal jo gi en bedre opplevelse og rates endel høyere en Thai, men ser ut som jeg beholder Thai en så lenge.
Nærmeste nabo er vel strengt tatt baren, hvor man henter seg mer å drikke etter behov Toalettet er jo helt innerst på andre siden av trappen så byr ikke på problem for meg.
Det stemmer at det er ikke er F fra BKK til Perth, men er pt. ingen *A som flyr F til Perth Har også prøvd meg på forskjellige rutiner i Asia, men har ikke vært heldig med agentrulletten så langt Men igår halv 5, fikk jeg mai fra Expertflyer om at det endelig var et ledig sete med TG 380 fra LHR til BKK, så da var jeg kjapp med å booke om
Det burde jeg ha sett.. Jeg ville sterkt vurdert business istedenfor First om jeg skulle et sted hvor halve reisen ble business. Air New Zealand er visst veldig bra i business. Ellers går det kanskje å fly via Johannesburg South African flyr direkte til Perth Men A380 ut fra LHR er ikke feil det heller
Hehe, fort gjort å overse den Ja, United award foreslår å fly via Johannesburg, så man kunne vært heldig å fått LH F til Johannesburg og derifra South African direkte til Perth, men den flyes med deres A330, så de har hverken F og Amex lot meg ikke booke den ruten, men takk for bra forslag Har opptjent 190k EB ekstrapoeng siste 10-11 mnd, så er litt enig i at det er dumt å bruke så mye poeng (120K med CT) når ikke hele turen kan flys i F, men får allikevel rundt 22 timer ombord på A380, så er helt ok
Du spurte? Hva var begrunnelsen? Kan ikke se noen god grunn til at det ikke skal la seg gjøre, så fremt du flyr direkte til Johannesburg.