Thai First

Tråd i 'Øvrige flyselskap' startet av mrt, 29. aug 2023.

Tags:
  1. mrt

    mrt Senior Medlem

    Innlegg:
    1,293
    Likes mottatt:
    828
    Bonuspoeng:
    113
    Jeg vet finnes tråder her, men jeg greier ikke å finne de igjen, derfor en ny tråd. Beklager det!

    Hvordan var det man gikk fram for å finne om det finnes ledig F plasser på Thai igjen? Og hvor nærme avreise må man være og til slutt: er det kun LHR som gjelder hvis man skal til BKK fra Europa?
     
  2. Molde

    Molde Medlem

    Innlegg:
    119
    Likes mottatt:
    205
    Bonuspoeng:
    43
    Lag en pro konto(5 dagers gratis prøve eller betalt konto) på expertflyer, bruk "Award&Upgrades" søket.
    LHR-BKK, KIX-BKK og NRT-BKK er rutene du kan fly thai first på. Jeg har sett ledige billetter opp til 14 dager fremover, men jeg tror noen på forumet har funnet tilfeldige billetter lengre frem i tid.
     
    mrt liker dette
  3. trygveat

    trygveat Veteran

    Innlegg:
    3,132
    Likes mottatt:
    6,060
    Bonuspoeng:
    183
    United.com (kryss av for Book with Miles og klikk bort påloggingsvinduet om du ikke har konto) eller AwardFares med United som kilde fungerer også.
     
    Kim33 and mrt like this.
  4. Skarven

    Skarven Senior Medlem

    Innlegg:
    653
    Likes mottatt:
    597
    Bonuspoeng:
    93
    Låner denne tråden :)

    @samtom kunne i en annen tråd vise til nettsiden som viser at Thai starter opp OSL-BKK den 1. juli, dette er jo gode nyheter!

    Klipp:
    [​IMG]

    Men når tror dere det slippes billetter? Kan vi forvente at det også legges ut bonusbilletter når ruten legges ut for booking? Ser også at FB siden til Thai Norge med hele 3 millioner følgere ikke har hatt noen innlegg siden 17. mars 2020....

    upload_2023-12-29_12-12-33.png
     
    Spielhaug liker dette
  5. Storbaba

    Storbaba Bitt av bonusbasiller..

    Innlegg:
    1,894
    Likes mottatt:
    2,143
    Bonuspoeng:
    113
    Ruten skal vel gjennom noen formelle godkjenninger, mulig det bare er det som skal på plass før de åpner opp. Jeg vil tro at det blir tilgang på bonusbilletter også...
     
    Skarven liker dette

Del denne siden