Jeg vet finnes tråder her, men jeg greier ikke å finne de igjen, derfor en ny tråd. Beklager det! Hvordan var det man gikk fram for å finne om det finnes ledig F plasser på Thai igjen? Og hvor nærme avreise må man være og til slutt: er det kun LHR som gjelder hvis man skal til BKK fra Europa?
Lag en pro konto(5 dagers gratis prøve eller betalt konto) på expertflyer, bruk "Award&Upgrades" søket. LHR-BKK, KIX-BKK og NRT-BKK er rutene du kan fly thai first på. Jeg har sett ledige billetter opp til 14 dager fremover, men jeg tror noen på forumet har funnet tilfeldige billetter lengre frem i tid.
United.com (kryss av for Book with Miles og klikk bort påloggingsvinduet om du ikke har konto) eller AwardFares med United som kilde fungerer også.
Låner denne tråden @samtom kunne i en annen tråd vise til nettsiden som viser at Thai starter opp OSL-BKK den 1. juli, dette er jo gode nyheter! Klipp: Men når tror dere det slippes billetter? Kan vi forvente at det også legges ut bonusbilletter når ruten legges ut for booking? Ser også at FB siden til Thai Norge med hele 3 millioner følgere ikke har hatt noen innlegg siden 17. mars 2020....
Ruten skal vel gjennom noen formelle godkjenninger, mulig det bare er det som skal på plass før de åpner opp. Jeg vil tro at det blir tilgang på bonusbilletter også...