The Oriental Jade Hotel Hanoi

Tråd i 'Reisemål' startet av indahla, 28. aug 2020.

  1. indahla

    indahla Flyr for lite...

    Innlegg:
    6,645
    Likes mottatt:
    21,690
    Bonuspoeng:
    293
    Skal til Vietnam i mars 2021.
    Noen med erfaring med dette hotellet?
    Er det et "ekte" 5* hotell? Prisen skulle ikke tilsi det..

    http://theorientaljadehotel.com/
     
  2. phileas

    phileas «Thanks upgrade»

    Innlegg:
    642
    Likes mottatt:
    2,933
    Bonuspoeng:
    93

    Dersom reiseverden åpner seg neste år er også min plan å besøke Hanoi i påsken. Har vært der en gang og syntes byen var veldig fasinerende. Ser veldig bra ut det hotellet du har funnet (alltid kult med pool på taket). Bodde på Sofitel ved forrige besøk som var veldig bra. Har veldig lyst til å prøve 5 stjernes hotellet Lotte hotel Hanoi. Dette er nok et nyere og freshere hotel. Vil anbefale deg også å ta en titt på det også. Vi får håpe vaksinen er på plass snart slik at en kan besøke fantastiske Vietnam :)
     
  3. Flight Cancelled

    Flight Cancelled Bonusjeger

    Innlegg:
    1,528
    Likes mottatt:
    3,544
    Bonuspoeng:
    113
    Bodde på det hotellet i november, da hadde de nettopp åpnet. Veldig fornøyd med pris opp mot kvalitet og plassering. Ville kanskje gjettet fire stjerner, men ble f.eks. fulgt opp til rommet ved innsjekk og fikk ellers veldig god service.

    Jeg poengterte at jeg ikke fikk noe Expedia Gold-fordeler ved innsjekk på et tilbakemeldingskort jeg fikk ved siste frokost, før vi sjekket ut og satte igjen bagasje da vi hadde kveldsfly. Når vi kom for å hente bagasjen kom manager uoppfordret for å snakke med oss og ville tilby gratis transport til flyplassen, i tillegg til en gavepose med diverse vietnamesisk kaffe og takket for tilbakemeldingen.

    Screenshot_20200828-202648_Snapchat.jpg
     

    Attached Files:

  4. watchaddicted

    watchaddicted Reisende fant

    Innlegg:
    1,940
    Likes mottatt:
    3,897
    Bonuspoeng:
    113
    Vil slå er slag for IC Hanoi! Beste IC vi har bodd på til nå. Loungen var eksepsjonell både service og matmessig og hadde fantastisk utsikt! Ligger litt utenfor sentrum, men Grab er billig og det er gøy å se på dagliglivet mens man kjører:)

    Edit: Det er to IC i Hanoi. Vi bodde på Landmark 72. Det andre heter IC West Lake.
     
    Last edited: 29. aug 2020
  5. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Bodde på New World i feb, det var lite å klage på der, executive lounge var bra på mat både på kveld og frokost, grei utsikt på balkong fra loungen, ganske sentralt.
     

Del denne siden