NP! Mener Loungen ligger rett ved gate 19 (hvis jeg ikke husker feil). Trapp opp på høyreside. Begge Loungene har røykerom hvis det er relevant, terrasse i Senator delen men den er muligens stengt på vinteren. Hvor lang tid fikk du i HAM forresten? Mener jeg måtte slå av rundt 4 timer der hver gang
Jeg har 40 minutter.. Så det blir ikke tid til så mye tid å slå i hjel. Fikk ikke booket de flightene på sas.no, men hos Berg Hansen var det ikke noe problem.
Okay. Takk for tipset med Berg Hansen! Før kunne man nemlig booke direkte via SAS men plutselig gikk det ikke lenger så kjekt å vite at jeg da heller kan benytte Berg Hansen
Ja, Det er minst en time på sas.no. Hos Berg Hansen får du også opp flere legs, jeg har hatt en tur OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-ARN-OSL også.
Ca 2400 i Plus. (Ikke saver) Ga det samme for OSL-ARN-CPH-GDN-CPH-ARN-OSL.. Men det var Plus saver. Edit: det var 250 kr billigere hver vei i saver, men jeg må ha muligheten til å avbestille.
Kommer man med buss tar man bare rulletrappen opp. Kommer man direkte på gate kan man bare snu i gaten, eventuelt gå videre til neste gate.
Det aner jeg ikke. Dvs, det kan se sånn ut, men om det er en regel man kan 100% stole på, det vet jeg ikke.
På langdistanse er ikke dette garantert da flyene ofte går tilbake til en annen by. I går fløy for eksempel LN-RKM SK909, mens SK910 ble fløyet av RKN. Bare siste uken er det flere eksempler på at SK907/908/909/910 bytter fly annenhver dag.