Lett å bli smittet av bonusfeber. Hvor mye tid bruker du pr dag i snitt på dette og andre forum, lesing/skriving, reiseplanlegging og praktisk tid ift med bonussamling? Legger opp en poll.
Det er sant og var bevisst vag. Om du bruker 2t hver dag på Thorn Tree/LP så teller det. Dedication med grensesnitt mot miles/points. Men altså kun reise eller pointsrelatert.
.... min kone mener at jeg bruker for så mye at hun mener jeg er sprø!! Hadde hun blitt spurt hadde hun nok svart «store deler av dagen».
Må jo seie at det varierer stort, men om ein har ein aktiv tråd knytta til spørsmål ein ynskjer svar på. eller det tek fullstendig av med F i SQ og LH, så går det fort noko tid. Det å lesa alle poster på ny Amex tråd, vart etterkvart umogleg.
I perioden før en CT-reise skal bookes og frem til siste endring gjort, går det gjerne litt ekstra tid for min del. Da pugges gjerne aktuelle flightnr, avgang-, ankomsttidet osv..
Går fort en halvtime dagen på lesing her inne og vurdering av nye destinasjoner, solid terapi. Så har du de dagene hvor jeg går helt av hengslene, brenner av et par timer og ender nye flybilletter i innboksen.
Om du bruker for lite tid, så er det forslag til nettsteder å besøke her: https://insideflyer.no/forums/hva-er-dine-favorittnettsider-for-luftfartsstoff