Tidlig en søndagsmorgen

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Jan Fredrik, 13. des 2015.

  1. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Selv over Shanghai ligger det en stillhet og usikkerhet blant tåken, elven og skyskraperne kl. 7 søndag morgen.

    Jeg har vært her i ca. 18 timer nå. Med andre ord er det straks på tide å dra hjem igjen. Før det skal jeg spise frokost, komme meg opp i et par høye tårn og spankulere litt nede ved elven.

    SK998 bringer meg til CPH, hvor det ser ut til at jeg forlenger turen noe. Har booket meg om til 22.45 (med andre ord XX.XX, den vet man jo aldri når går) og merker det hadde vært deilig å ha muligheten til å ta avgjørelsen om å sove over i KBH. Er det da slik at jeg kan be om at de sjekker bagasjen min kun til CPH? Også henter jeg den ut der? Jeg flyr Plus fra CPH-OSL (OT-oppgradert).
     
    braathens safe and Henrik like this.
  2. WannaBeFrequentFlyer

    WannaBeFrequentFlyer EBD (Lifetime Gold), Strawberry Platinum Lifetime

    Innlegg:
    1,232
    Likes mottatt:
    1,358
    Bonuspoeng:
    113
    God dag fra sk964 et eller annet sted over Putinland.. Wifi funker utmerket og gjør det lettere å få tida til å gå i GO. Et døgn i HKG gikk helt greit selv om været var middels. Samme crew på flyet hjem som nedover. De husket meg..
     
    braathens safe, Misterix and Shyneno like this.
  3. Fisc

    Fisc Nytt Medlem

    Innlegg:
    33
    Likes mottatt:
    317
    Bonuspoeng:
    53
    God morgen fra BGO, skal tilbringe 2,5 timer her. Har en dårlig vane med på så lange mellomlandinger at jeg lager til meg min egen lille "lounge" på Flesland. Det finnes 3-4 svarte godstoler med tak og glassvegger som skal gi litt ekstra avskjerming av omverdenens mas og kjas.
    Finner meg vanligvis derfor godt til rette der og setter på meg QC25 på hodet og drømmer meg vekk med et par tv-episoder. Det som skjedde tidligere i høst var at jeg hadde sett unna et par epsioder med The Walking Dead, og skulle bare lufte ørene litt, da de fort blir klamt i lengden med QC25 på ørene alt for lenge. I det jeg tar de av meg hører jeg på speakeren: "Final call for Fisc, gate is closing". Hadde vært rimelig surt å misset siste flyet for kvelden for at jeg satt litt for komfortabelt og glemte ut tiden. Heldigvis så de at jeg hadde kommet med et annet fly inn og skulle videre. Gate-agenten hadde begynt å vekke tilfeldige som satt ved samme gate om det var de som var meg, i tilefelle jeg hadde sovnet. Vi måtte bli busset ut til flyet, jeg var siste mann på bussen, og første mann på flyet.

    Note to self: Bruk alarm
     
    Jan Fredrik liker dette
  4. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God søndag fra det Sørlandske!
    Her skinner solen og tempen er på minussiden.
    Heldigvis ikke noen store planer i dag bortsett fra å steke meg en ribbeslask til middag. Man må jo øve seg før julaften for å få et godt resultat. I dag skal den serveres med mandelpotetmos hadde jeg tenkt. Og rødkål til 1 kr fra Kiwi. Ekte rødkål lager jeg ikke før julaften! Så det så.

    God søndag ønskes! Husk det er mandag alt i morgen! Er nok derfor jeg drikker!
     
  5. Storg

    Storg Medlem

    Innlegg:
    217
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    28
    God ettermiddag fra Oslo. Her har man klart å få skrotten ut av senga. Usikker på om det skjer noe idag, kanskje kommer rydde ånden. Men jeg tviler.
     
  6. CrotchRocket

    CrotchRocket Fernweh...

    Innlegg:
    1,442
    Likes mottatt:
    8,824
    Bonuspoeng:
    183
    God ettermiddag fra Maple leaf lounge i Halifax, Canada. Årets siste jobbtur.

    Fint vær, ingen fast track og ikke så kaldt som jeg fryktet.

    Ikke veldig imponert over Air Canada. 767-3 med utdatert interiør
     
  7. peterfox

    peterfox EBD-QR Platinum- HH Gold - Carlson Rewards - Gold

    Innlegg:
    2,145
    Likes mottatt:
    2,214
    Bonuspoeng:
    113
    God ettermiddag,
    Akkurat tømt bilen for slalomstøvler, jente greier og knuste potet-skruer.
    Kona, ville være hjemme i rom-julen, men er plutselig på Maldivene og Seychellene, jeg tenker mer på Hemsedal. Jeg skal jo til SIN allerede i uke 2 - 2016.
     
    Shyneno liker dette
  8. Jan Fredrik

    Jan Fredrik Veteran

    Innlegg:
    1,803
    Likes mottatt:
    1,693
    Bonuspoeng:
    113
    Fra tidlig en søndagsmorgen til sent søndagskveld (om rett skal være rett: natt til mandag).

    Jeg dro hjem fra København i kveld. Hadde store problemer med mobilinnsjekkinger på tilbakeveien. Fikk ikke bekreftet sete etter at jeg byttet flight, men det var tydeligvis registrert i systemet. Jeg klarte aldri å sjekke inn på mobilen, og etter første forsøk fikk jeg feilmelding når jeg prøvde igjen. Dette innebar at jeg uansett ikke kunne endre til en annen flight, så da ble det 22:45-flyet på meg. Og vandring rundt i Køben med bagen min helt uten grunn. Flyet landet utrolig nok før tiden, så nå sitter jeg på flytoget.

    Alt i alt har det vært en veldig bra tur til Shanghai! :D
     
    CaptainPoint liker dette

Del denne siden