God formiddag fra Romsdalen Siste innspurt på hjemmekontoret, så er det helg! Strålende sol og fint vær, må dessverre benytte deler av det til maling av hus. Men, om det kombineres med litt musikk på øret og en ørliten øl så kan en vel alltids trå til Ha en strålende helg!
Stemmer, du ser så vidt brua på biletet eg la ut...dersom du zoomar litt inn. Trur eg. Eit lite paradis med både sjø- og fjelliv lett tilgjengeleg (godt under eit eigedommeklarsteinkast til begge delar)
God formiddag fra hovedstaden! T-2t til første stikk Tenker det skal feires med noen bobler i kveld. Må jo få smakt på denne Montaubret'en som det har vært jobbet så hardt for å få tak i God helg alle sammen
God fredag fra Gardermoen. Har nesten savnet å sitte i en lounge sammen med folk som bruker den som kontor og har lange, høylytte telefonsamtaler. Leid et hus et godt stykke sør for brannen på Sotra, så håper en helg der lar seg gjennomføre, hvis ikke får vi være kreative.
Det måtte skje. Når hverdagen atter når loungen så forsvinner de gode pizzabaguettene til fordel for kostholdssnobberiet Vil alltid savne deg pizzabaguette
Noen kommer noen går. Ved første øyekast kan man nesten forledes til å tro at man er i sandkasseland.
Det er forøvrig første gang på lenge jeg opplever funksjonell wifi i lufta. Sier funksjonell, for det går ikke fort.
Ettermiddagshilsen fra en sommerlig hovedstad! Her sitter man med en rykende fersk vaksine innabords, noe som setter en ekstra spiss på fredagsfølelsen. Har vel aldri vært på et helsekontor hvor stemningen har vært bedre. Hyggelige, muntre og effektive helsearbeidere (det er heldigvis og definitivt ikke uvanlig) og smilende og tilfredse nyvaksinerte. På vei ut slo det meg også at neste flytur plutselig rykket litt nærmere… Nå er ølen kald og grillen i ferd med å bli varm, så utsiktene til en balansert kveld synes gode. Ha en feiende fin fredagskveld!
God fredagskveld fra hovedstaden. Solen skinner og etter 3 arbeidsdager denne uken var det godt med helg, kan bli hardt med full 5 dagersuke neste uke. Først skal uansett helgen nytes. I morgen skal man være med på å arrangere fotballkamp, fordelen med å arrangere er jo at man får se live også selv med Raymonds begrensninger på antall tilskuere på arrangementer. Ellers er lite planlagt for helgen annet en en tur i Marka i solskinnet God helg folkens
Endelig kveld! Enkemann denne helga, hva kan vel passe bedre enn å kose seg med mannedrikk: har ikke smakt denne i lufta, men på bakken er den fortreffelig! Ellers er det varmt, og man skulle nesten tro ferien har begynt!