God lørdag ønskes herfra også. I kveld er vi seks vennepar som skal møtes til god mat og gode drikkevarer og dette er en tradisjon jeg virkelig setter pris på! Vi kaller det 12-stjerners middag og dette er den tredje runden dette arrangementet går på rundgang mellom alle seks par. Første runde var "åpen" så alle kunne lage det de ville, men det skulle være (minst) tre retter. Så avsluttet vi første runde med en trekning der hvert par trakk hvert vårt kontinent som maten (og drikke om mulig) skulle være inspirert av. Da var det kun det paret som visste hva som skulle serveres og vi andre skulle bare møte opp. Nå i runde tre har vi også trukket, men denne gangen er det land. Så vi vet ikke noe om hva som venter oss i kveld og det er ekstra gøy! Mye god mat og drikke blir det i alle fall og ikke minst mange timer i godt lag rundt matbordet før det gjerne sklir over i tvilsomme dansemoves utpå natta en gang. Det gledes! (Og morgendagen snakker vi ikke om...) Håper det ordner seg til det beste for deg @Aussie74!
Og god ettermiddag fra København.... Kan bare si at Slotskælderen leverer igjen... Nå gidder jeg ikke legge ut bilder av alle rettene vi hadde, men noen blir det....akkompagnert av øl og snaps er plassen bare helt fantastisk Nå er det litt øl på rommet sammen med Manchester City-Tottenham, så venter en Porterhouse på Mash Steak. Denne nytes med en god spanjol...eller to
God morgen fra Melbourne. I dag skal det flys EY F igjen med hhv 777-300ER og A380 apartments. Unity Executive services har, på vegne av Etihad, bekreftet at de stiller. Men, først litt shopping. Hva kjøper man down under, bortsett fra RM Williams sko?
Denne kroppen er ikke laget for langvarige shoppingseanser. Er mindre sliten etter å ha løpt et halvmaraton en jeg er etter 5 timer i butikker. Har funnet ut at folk er trege, liker ikke trege folk. The maze leverte varene som alltid. Nå skal denne restauranten testes i løpet av kvelden. https://www.bubbledogs.co.uk Artig konsept med bare pølser og champagne på menyen. Me like
Hallo? Didgeridoo, boomerang og bullroarer! (+ koffert for å kunne sjekke inn boomerang og eventuelt fylle denne opp med: skinnhatt med krokodilletenner i hattebandet, Crocodile Dundee I og II i fyrsteutgave på VHS, kjøleskapmagnetar, sekspakning Foster's og snøkule med 1:750 modell av operahuset.) @Aussie74, naboen har ein svart katt og i dag strauk eg den på magen for deg, hell og lykke i jakta på ny jobb! Sjølv er eg ferdig med kveldsøkta, og har forhåpentligvis ni timar fri før det er på jobb igjen. Vurderar å skeie ut med ein episode Flyhavarikommisjonen før det blir natta og slutt på ein heller sommarleg dag (21.juli 2016: 12 grader og regn - 21.januar 2017: 9 grader og regn). Ha ein fin kveld alle sammen!
Du må også prøve Moreton Bay Bugs, for eksempel på Waterfront Seafront restaurant på Southbank. Fantastisk godt når de er bra tillaget. Og det er litt spesielt å ha spist noe som ser ut som trilobitter selv om det er en slags hummer.
Haha....jeg lo godt av den, takk Til alle dere andre, takk for fine ord. Det vil alltid ordne seg til slutt så jeg er ikke super bekymret.