Tidlig søndag morgen!

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Thomas, 27. okt 2013.

  1. Thomas

    Thomas Medlem

    Innlegg:
    186
    Likes mottatt:
    179
    Bonuspoeng:
    43
    "I natt kan du sove 1 time lengre". Jøss, ikke kjente jeg noe til det. Rekrutten som vanligvis våkner 0630, våknet i dag ca 0530. Tydeligvis setter ikke han like stor pris på den ekstra timen :(

    I dag står lunsj med noen venner på programmet, eller blir det stille og rolig.

    Thomas
     
  2. vegardg

    vegardg Senior Medlem

    Innlegg:
    913
    Likes mottatt:
    4,668
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Arlanda og SK487 hvor jeg har blitt oppgradert(?) fra 4A i Go til 1E. Merker jeg ikke synes det var en bra start på dagen...
     
    Islending and Scanflyer like this.
  3. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    What???? Det er jo en hån.

    God morgen fra Stavanger. På vei hjem til to uker heime. Glimrende opphold på Rica Airport hotell, feiende flott fest igår og det meste er på stell. Eneste drawback er at det virker som om ryggprolapsen fra 2 år siden er på vei tilbake. Det er isåfall IKKE kult. Men... Man får skylle nedpå kaffe og håpe på det beste.

    Trallabom!
     
    Scanflyer liker dette
  4. Scanflyer

    Scanflyer Medlem

    Innlegg:
    135
    Likes mottatt:
    67
    Bonuspoeng:
    28
    En nedgradering ville jeg sagt. Opplevde det samme på TOS-OSL for en måneds tid siden, bare at da hadde jeg vindu nødutgang. Etter å protestert høylytt ved gate og sagt i klare ordlag at jeg ikke ville finne meg i å bli nedgradert til SAS Minus, fikk jeg beholde setet.

    God formiddag fra Executive loungen til Hilton Warzawa.
    Deilig å komme til et skikkelig hotell. Opplevelsen på Radisson Sobieski var ikke mye å skryte av, selv som Concergie.
    Skal snart dra meg ned til søndagsbrunch for Don Carol venter i Warzawa opera i kveld.

    Nyt fridagen!
     
  5. AndersB

    AndersB Reisende

    Innlegg:
    1,882
    Likes mottatt:
    1,038
    Bonuspoeng:
    113
    Du hellige ku, har hatt bedre søndager enn denne. Været er gruff, hodet er gruff, det meste er gruff...håper på en bedre dag i morgen. Da er det mandag og man kan endelig ta fatt på ny arbeidsuke :p
     
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Goood søndag! Tidlig oppe i dag, mye skyldes denne forbanna vintertida. Men det er nå greit, fikk mye ut av morgenen og formiddagen :) Akkurat vært på tur med bikkjeskrotten, og nå venter en god søndagsmiddag!

    Ha en fin kveld :)
     

Del denne siden