God Søndag fra Marhaba loungen på DXB. Etter 9 strålende dager i Dubai hvor vi ikke har sett en sky under hele oppholdet er det Turkish som skal fly oss hjem om noen timer. Etter å ha flydd Turkish C 8 ganger siste året skal jeg endelig få testet 787 konfigen. Ha en strålende Søndag alle sammen
Morn fra gold på ARN. Etter ankomst fra EWR så venter vi på flyet til OSL. Deretter er det melkerute TRD-BGO-SVG. Skal få flydd nok idag. Ha en luftig dag!
Morn morn! Relativt rolig fra denne fronten i det siste men har tilbrakt høstferien/workation på hytta. Det har vært kaldt men omtrent vindstille så har fått lufta båten bra - både transport, fiske og krabber. Tur til SFO med broderen står seg enda (tampen av nov) og juleferie til Exuma er spikret til punkt og prikke
God morgon frå Aust-Finnmark! Her har bygd og land vorte grundig dusja i natt, men no tittar sola fram mellom skydottane. Morgonkvisten starta med ei telefonoppringing frå Tanzania (har eg arva ein prins, tru?), men eg nådde aldri å løfta av luren. I kveld hugsar eg nok garantert å slå av lyden på det jæskla treskeverket! Om ikkje anna fekk eg tid til å sjå på flybillettar. AY heim til jul vart avbestilt og SK med doble poeng vart bestilt i staden. Litt seinare i dag skal eg sjå om eg ikkje får snuska til meg endå eit par reiser innan den kampanjeperioden som SAS no har. Sundagen blir travel! Ha ein nydeleg dag, gode medforumistar
God morgen fra Madrid. Siste frokost før hjemreisen starter. Satser på mindre tull fra LH sin side i dag. Madrid er en fin by, hit kan man dra tilbake. Det er kjølig på morgenen, men blir godt og varmt utover dagen. Fikk høre at det ikke var vanlig med så varmt i oktober, men jeg klager ikke. Kunne nyte terrassen (og boblebadet) i solen. Herlig. Hotel Regina er et hyggelig bekjentskap. Frokosten er ikke akkurat det som trekker opp. Hvordan de andre rommene er, vet jeg ingenting om. Takk for meg, og god søndag!
God morgen fra New York. Prøver å ikke snu døgnet mens jeg er her, da jeg skal ha hjemmekontor herfra i morgen og så rett tilbake til det vanlige kontoret i Oslo på tirsdags morgen, så nå har jeg vært våken i 1,5 timer allerede. Får prøve å finne ut hva jeg skal bruke søndagen på, i løpet av de neste timene. Ha en strålende dag!
God morgen fra Oslobyen. Mer gult en grønt nå, og den tradisjonelle skodda som henger halves nede i Holmenkollen, som vanlig på denne årstiden.
God morgen fra solkysten … her bøtter det ned og det er så utrivelig ute at jeg satt meg ned for å prøve å få valgt seter på Turkish flygninger neste år .. men det er komplett umulig uten å sende mail. Ha en problemfri dag
God morgen fra 3D på LH2453. Dagens mål et Budapest (via MUC) for noen aktive seminardager. Herrens mange år siden jeg var i Budapest. Blir interessant å se byen igjen.
God morgen fra godstolen. Kaffen står og putrer, rundstykker varmes, snart på tide med frokost I dag legger jeg opp til en roooooolig dag. Kanskje jeg får ånden over meg til å rydde i garasjen? Antakelig ikke. Blir nok å lete litt på nett for å finne fine/spesielle/artige ting å se på i og nær Bath, UK, for T- blir stadig mindre Ha en flott søndag!
Den var skikkelig artig! Noen kunne hviske OSL ledelsen i øret at hele sonen med F gates er gørrende kjedelig, og kunne trenge litt TLC også. Selv den nyeste, ytterste bygningen på piren er helt utrolig anonym.
God formiddag fra en regnfull hovedstad. Det skal ifølge metereologene gi seg om litt, og da er planen å komme seg ut i marka. Nå brukes tida frem til da til å booke sommerferie for hele familien. Voucherne til SAS må jo brukes.
I morgen blir det tur til Dubrovnik. Via Munchen; både landing og videre reise er fra terminal 2. Er 40 minutter connection ok med tid? Sammenhengende billett.
I München i dag så jeg noe jeg ikke har sett før. Senator Cafe! Er dette nytt, eller har det vært en stund? Aner vi konturene av at Lufthansen skal forbedre bort loungen?