God morgen fra flytaxien! Forferdelig å stå opp 03:30 Fakirflyet kl 0600 til Køben venter og videre til SFO etter endt arbeidsdag Ha en god en!
God dag fra fjellene i Thailand, ute å kjører på motorsaga og stoppet for å ta en Hmong kafee fra ei gryte her så en fin dag er det
God morgen fra et snøfritt Oslo sentrum fra vest til øst. Barna smått skuffet over at de små kornene ble borte så raskt. Tips: Nordicchoice er oppe på 9,3 på viatrumf nå Ha en strålende tirsdag alle IF-ere
God morgen fra pendlebussen på vei til jobb. I dag, som forrige uke, skal NTNU spandere middag på meg. Denne gangen i litt mindre flotte omgivelser, men satser på det blir bra for det. I morgen skriver jeg antakelig første innlegg fra en flytaxi. Skal svippe frem og tilbake til Gardermoen for å holde et lite foredrag. Ønsker dere en herlig dag
God formiddag fra Grenland. Fått melding om at arbeidsbilen min trenger en reparasjon til ca 16k Får betale med SAS mc til fredag da- et ørlite plaster med doble poeng. Ha en problemfri dag
God morgen fra solkysten! Her er alt som det skal være .. litt sol og ikke noe hvitt på bakken .. Godt det er helg! T-1 til Trondheim
God formiddag. Har fått trimmet meg litt før jobb, og heldigvis er det ganske stille her på kontoret. Så da får jeg tatt unna alt som har blitt liggende etter en uke med ferie. Det var "ingen" på veien i dag tidlig, til min store glede. Er det så mange som ikke har skiftet til vinterdekk? Eller er det så mange som er redd for å kjøre når det har kommet litt snø på bakken? Uansett var det greit for meg. T-8 LAX
Kalde nøtter og kaldt øl på første servering. Ingen meny men fikk bra oppvarting av crew. Skinke til forrett, torsk til hovedrett, ost og is til dessert - etterfulgt av en liten whiskey. Ekstra stas med lokal øyskildring med "alle elsker Johan" Treigt nett over Grønland...