Halloi fra Grenland. Jeg skal straks i seng etter et rolig nattskift, god morgen til alle som har en full arbeidsdag foran seg Fisla litt på expertflyer i natt, og ser at Lufthansen har åpnet for flygninger for bonuspoeng. I hvert fall fra FRA-MLE i eco i september. Må forskes videre på til natta igjen. Fikk trimmet hekk og hage i går- nå må bare varmen komme snart. Ha en fin dag.
Torsdag morgen på solkysten .. nok en fantastisk dag … Bildet fra @haifinn tør jeg ikke vise i heimen, men dette går ..
God morgon frå Sunnfjord. Det er godt å komme seg ut av senga utan at arvingen merkar noko. Då kan ein for ein gongs skuld ete frukost heime før han skal i barnehagen. Sola skin som alltid her vestpå, og jammen har eg fått inn litt poeng i natt. Neste månad kan det faktisk hende at eg skal fly.
Tidlig morgen fra hjemmekontoret. Var plutselig lysvåken i 7-tiden, så da er det ingen vits i å tvinge seg til å sove en ekstra time, selv om man har mulighet til det. Kaffen putrer, og med gårdagens nyheter skulle jeg ønsker at jeg hadde lurt unna en pakke med stroopwafels en plass. Dagens trivia: een stroopkoekje er ikke det samme som en stroopwafel. Men begge smaker bra... selv om en rykende fersk laget stroopwafel, f.eks. på et marked, er 100x bedre (samt mer kvalmende samtidig). Ja, jeg ventet til kl ble 7:47 med å trykke på send svar knappen... Ha en flott dag!
God morgen fra Lillestrøm. Her er det også sol og fint, men ikke så varmt. Dagen skal gå med til mye testing tror jeg. Litt mør i kroppen etter å ba blitt lurt med på 1 mil markatur i går kveld. Ikveld kommer det en liten frøken på besøk og legger føringer for hva vi skal gjøre ikveld /natt. Blir koselig I morgen er det plutselig fredda igjen. Tiden flyr.
Yo fra Oslo For fire år siden var det et snev av positivitet for Brann-sesongen og resten av reiseåret. Nå blir det nedrykk og forhåpentligvis litt norgesferie i sommer Jaja, fikk i det minste en ny ladning te fra Fortnum i går. Så da begynner egentlig alt å bli klart til flytting Ha det kjekt
God morgen! Straks inn i en hel dag med Teams, Zoom, kurs, presentasjoner og foredrag. Snakkes! Og, nyt torsdagen!
God morgen fra Sandefjord Her er det skyfritt idag også og telefonen kan melde om 6°C Idag fyller min søster 20 år så vi skal en tur til henne for å feire. Ellers blir det ikke mye å foreta seg idag Så ha en flott torsdag alle sammen
God morgen fra Trondheim Fremdeles hjemmeværende med kroppslige plager( hører vel med til alderen) . Blir hytta i helga, tar med gutta og drar etter skoletid i morra Ser fram til andre omgivelser og noen gode glass med druejuice Trivelig torsdag til tribunalet
Good morgen fra Vestskogen. Sola skinner, men varmegradene venter enda på seg.. I dag har vi fiksa sommerferie! Husbytte med et vennepar i Danmark.. om grensene åpner igjen! Vi er håpefulle så får vi se hva Coronan sier. Ha en trivelig torsdag folkens! Bare 3 uker til neste Trippeltrumf!
God morgen fra Romsdalen Solen er skinner her også, men temperaturen holder seg fremdeles rundt 0 grader. Snøsmelting går med andre ord ikke fort. Ut over det får vi snekker på besøk i dag for å se på en mulig ombygging av hus. Om en klarer å få kjørt alt på AmEx så blir det jo fort både en og to CT Ellers er det bare å dykke ned i Teamsmøter og kaffe. Ha en super torsdag
Gooooooooooood morgen. Sommer ferien er inntil videre innstilt, høst ferie derimot er på agendaen , en trist dag i IF verden, men kanskje et fornuftig valg. Vi får sørge litt til helgen, om det lar seg gjøre. Snart er det 1. Mai og sommer`n står på stell, Norges ferie nok engang. Kanskje Lego land? Ha en super dag.
Nok en dag med teamsmøter, webinarer og kurs fra hjemmekontoret. For to år siden var livet bedre. Da var jeg i Las Vegas og så byggingen av det helt nye Resorts World som nå skal åpne 24. juni. Det er faktisk det første helt nye hotellet på stripa siden Cosmopolitan åpnet dørene 15. desember 2010. Og ja, juristene i Wynn hadde visstnok en prat med juristene i Resorts World...
God formiddag fra Trondheim. Akkurat fått sendt avgårde skattemelding for meg, fruen og svigermor. Godt med alt som er unnagjort, si. Flytaxi kommer 14.08(ish) og en nye uke på jobb venter. Håper på litt bedre vær i Grenlandsområdet enn her i Trondheim. Må vel sende en mail til SAS etterhver også, da dem har klart og bare registrere leg nr 2 på en gjennomgående billett hjem fra jobb sist. Men først, kaffe Ha en fin en alle sammen
God "morgen" fra Sølvbyen. Termometeret er ørlite optimistisk i dag, håper det slår til. Handlet gårsdagens brød på Meny, hentet eks-forloveden fra seriøs trim. Mens den ene gjenvinner helsa kan den andre nyte kaffe og IF. Pensjonistenes liv er enkelt! Ha en frisk og fin dag,
God ettermiddag fra Berrrgen! (Faktisk bare et hink og et lakk fra Eddie47's residens). Har fått min etter hvert mye omtalte 1. dose Pfizer, har hatt ett temsmøte, og skippet et annet. Venter på beskjed fra Trillian som har hatt en liten operasjon. Snart er det helg!
God ettermiddag For å ta hensyn til andre har jeg sjekket inn på karantenehotell selv om jeg er arbeidsreisende og ikke må... Har også blitt godt kjent med grensepoliti og nasjonalt kontrollsenter det siste døgnet, telefonene begynte å komme i går ettermiddag når jeg fortsatt var på Schipol. Etter nesten 2 måneder med 30+ og strenge restriksjoner så sliter jeg litt med å beskrive hvor deilig det var å ta seg en gåtur her hjemme i Norge i kjølige omgivelser...og enda bedre blir det om 9 dager når jeg er helt fri