Plutselig var dagen her. Ingeniøren skal på tur. Denne gangen til Afrikas Gran Canaria, Kapp Verde På bilder er det hvit sand og blått hav. Den som lever får se Turen går via Lisboa med Tap. Plusgrade gikk gjennom begge veier så det blir foran gardinen på tur ned. Foreløpig sitter jeg her
Blir to gode timer på Osl med sykepleieren. Blir nok en fin tur. Det er vel brennevin etter 12 og? Lukter gt allerede
Og der var tap enda 20 min forsinket.. Jaja. Godt man har lounge. Det lukter ellers sporadiske og ujevne oppdateringer. Skal for øvrig bo på Melia Llana resort. Alt inkludert. Finfint
Kjente trakter. Dagens første, men ikke siste lounge. Kjøret går. Totalt skal det flys 8 timer på to flyvninger. Mye mat og vin, men først må jeg faktisk jobbe litt
Spennende reisemål. Kona opplevde at plusgrade gikk igjennom hos TAP, men ble avspist med bonuspoeng matchende den opprinnelige billetten. Fint om du forteller hvordan dette løser seg for deg. /koffert
Tap leverer med god mat og utrolig service. Skikkelig business også. Veldig bra tur med hit til Lisboa Har nå fått verdens største gt
Dette lover godt. Sykepleieren er også tørst. Vi koser oss Man håper å leve opp til @Stuttfeiten @Eddie47 og @RoadKing sin standard på reisebrev Vi høres plutselig
Dypt imponert over en lounge GT etter de dobbel GT ombord. Hadde bare min kropp og sjel tålt det munnen begjærer Riktig god tur!