Egentlig skulle dette være en kosetur til sol og varme og strand. Mye av sommerklærne er pakket ut og erstattet med ullgenser og allværsjakke. Meteorologene melder om styrtregn og snø i fjellene rundt Los Angeles, sterk vind og 8-12 grader. Ja ja .. her var flyplassen stengt store deler av ettermiddag og kveld, men dagens morgenfly til OSL kom ned sent i går kveld og ser ut til å være klar. Som noen tidligere har meldt så er plassen til bollebuen blitt opptatt av flygende høner. Hvor skal vi nå satse på at det blir en Lounge?
Formålet med turen er selvfølgelig å prøve å få diamant for 8. året. Hva skjer når jeg når 10 år som diamant? Turen gir ca 40 000 statuspoeng og Turkish har allerede gitt meg 5400 poeng når de ombooket bonusbillettene til C billetter tidligere i februar.
Her hat de overbooket flyet og har bedt meg om å reise direkte til CPH og ikke via OSL, men det vil jeg helst ikke fordi da mister jeg 2500 statuspoeng … Godt det er helg
På 1E og F kom det to asiater .. artige typer! Satt fra seg koffertene i midtgangen og satte seg .. reiser man business så reiser man business! Køen stoppet selvsagt helt opp og CC måtte komme og rydde plass i hattehyllene og løfte på plass.
Er du på veg til Køben eller Oslo nå da? Ser ut til å bli en interessant tur....Leste i går at myndighetene i Southern California har sendt ut varsel om "blizzard". Høres ikke så morsomt ut...
SK 455 OSL-CPH Plutselig ble det feil side, her var det ikke 1D og man er da pragmatisk En venn av meg (@Stuttfeiten ) sa en gang at man ikke kan få for mange frokoster! I dag er planen å få 5 frokoster! BGO-OSL OSL Gullstue OSL-CPH CPH Gullstue CPH-LAX
Har dere samme A330 som jeg og @Tore hadde begge veier til MIA? Den hadde også klarer mangler på wifi fronten.