Trønderhovedstaden bader i sol i dag. Dessverre får jeg lite glede av den da dagen skal tilbringes i et klamt møterom, fordi noen tydeligvis mente at arbeidet som skulle gjøres var viktig nok til å bryte opp ei langhelg og plage meg ned til Lillestrøm. Jeg hadde videre sett for meg at dagens lille høydepunkt skulle bli ukas tredje havregrøtfrokost i bollebua før SK345 tar meg med sørover, men nei da - bollebua er tydeligvis stengt i dag! Og forsåvidt også det meste annet, noe som det gjør det mer traurig enn ellers å vente på Værnes. Det får være nok sutring fra meg - ha en fantastisk søndag alle sammen!
God søndag frå Scandic Ålesund. Snart på tide å trekke nedover for ein frukost. Også dette hotellet har diverre innført den kjipe "eit bacon per speilegg"-policyen. Vi prata om at vi skulle kjøpt ein pakke bacon på Kiwi og spurt om dei kunne steike den opp til oss i tillegg, men det vart med tanken. Dagen skal vi tilbringe her på Sunnmøre, forhåpentlegvis i like strålande vêr som det har vore resten av helga. Ha ein fin dag!
God søndag morgen fra Heathrow. Nå venter London underground inn til sentrum hvor det blir litt bruk av penger og ellers litt rusling rundt i en av mine favorittbyer. Litt gråere enn i går, men fin temperatur og helt ok vær i London i dag. Nyt søndagen alle sammen
God ettermiddag. Gjort unne siste rest av shopping i Madrid, gikk greit å bytte fra OSL-MAD til OSL-ARN-MAD hos DY/D8. Blir seinere kveld såklart, men slapp å vekke hanen i dag tidlig. I morgen blir det flyfri, men skal jammen ikke verken gå i eller kjøre tog heller.
Tung søndag i dag. Absinth-bar hørtes ut som en veldig god idé, men har angret bittert i dag. Førstemann ombord på SK4746 for å kunne gå rett i koma. Prøver på nytt i morgen. Ha en bedre en, folkens!
Har vært opptatt med musikk i helgen, men ser at det har tikket inn legs og noen poeng for sist ukes flyging. Har også fått noe som sannsynligvis er 5000 P for ett eller annet, men jeg aner ikke for hva. Ikke noe spesifisering på "Account activity" siden 3. april for meg. Noen som har hørt noe om SAS skal få orden på dette... evt når?
Jeg har også fått 5000 i løpet av de siste dagene og for min del er det nok mest sannsynlig for Office-pakken jeg kjøpte på Elkjøp. Dette var forøvrig beskjeden jeg fikk fra SAS på torsdag; Det är fortfarande så att aktiviteter inte visas korrekt på hemsidan, detta arbetas på att åtgärdas.