VS Economy Deluxe til LHR. Eneste forskjellen mellom det og vanlig eco er at sete har 86 cm med benplass istedenfor 79 cm. Jeg bestille deluxe bare fordi det gir 150% poeng opptjening på SAS, så det var verdt 3000kr mer for å få 17,000 Nivåpoeng på reisen. Var veldig imponert over maten
På Atlanta hadde jeg en lang layover så da besøkte jeg alle 9 Sky Clubene! Det er ikke mye forskjell mellom mange av dem, men jeg skal fortsatt prøve å rangere dem fra verst til best. ATL er verdens travleste flyplass med 104 million passasjerer i 2023. Delta er desidert den største flyselskapet det med 73% prosent markedsandel. Det er en større markedsandel en det Emirates har på den andre travleste flyplassen DXB (60%). Maten er nesten helt lik på alle Sky Cluber med små forskjeller utenom E og F som er på den mer internasjonale delen av flyplassen. E og F har også samme mat som hverandre. Det er ikke noe forskjell mellom drikke på alle Sky Clubene. D12 Veldig liten lounge og den var også veldig full, desidert verste loungen på ATL jeg vil unngå den i fremtida C Ikke noe spesielt og ganske full D27 Mye bedre en D12 hvis man trenger en lounge på D men den er fortsatt veldig average B Den er veldig overfylt med folk men også ganske fin med litt mer mat
A17 Helt greit T Ganske fin lounge A Center I min mening den beste loungen på domestic siden av ATL med veldig mye plass og gode seter hvis man går opp til andre etasje F Mye bedre enn alle Sky Clubene før, bedre mat og med veldig fin balkong som var stengt på grunn av dårlig vær, men satt der ved utreise og det var veldig hyggelig, også den eneste Sky Cluben sammen med E som har dusjer E Det er veldig tett mellom E og F og det var vanskelig å bestemme hvem av dem som er best, men gikk for E tilslutt. Den har akkurat samme mat som F men er større og det var mye mindre folk en på F. Det er helt klart Sky Cluben på ATL der det er mest plass og rolig. Oppsummering Hvis man har nok tid i ATL eller har avgang ved E/F så anbefaler jeg å gå til E (Eller F hvis man har lyst til å sitte ute). Det er ikke står forskjell mellom alle andre så hvis man må velge en av dem hadde jeg vanligvis bare gått til den som er nærmest gaten, men anbefaler å unngå D12 den er veldig dårlig.
Jeg oppgraderte til Premium for 110£ på utreisen så det var veldig verdt den prisen, men Deluxe var også ganske bra, så anbefaler å gå for det hvis det er stor forskjell i pris.
Bra oversikt! Ser at SAS flyr fra terminal I, som ligger rett ved F (og loungen ligger omtrent der bokstaven F står på bildet, bare på en annen etasje) . Er det langt å gå mellom E og F?
Fra det jeg forstår så betyr terminal I at det er der du skal gjøre innsjekk. Du skal også få en gate (international er E eller F og fra det jeg ser så får SAS nesten alltid en F gate). Det tar rundt 10 minutter å gå fra E til F (man kan også ta toget som går hvert minutt)
Frokost på plaza premium, den er faktisk helt greit. Mye bedre enn forrige gang jeg var her, da var det ikke noe plass å sitte.
Siste leg med SAS til CPH Har nå kommet hjem Da er jeg ferdig med 11 av 15 selskap. Jeg har en reise til Jeddah på slutten av måneden med de 4 siste AF, UX, SV og RO. Jeg skal bli i Jeddah i to dager, så det blir spennende! Er ikke sikker om det blir reisebrev fra den reisen dersom alt er i eco. Takk for følget!
Liten oppdatering, poengene fra AM kom på konto nå etter en uke Var litt bekymra fordi boardingkortet ikke viste SkyTeam Elite+ men ser ut som det ikke var noe problem