Tilbake til normalen...det er tirsdag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av EB, 22. april 2014.

  1. EB

    EB Forum Kaptein

    Innlegg:
    752
    Likes mottatt:
    434
    Bonuspoeng:
    63
    God morgen fra Ris. Skulle egentlig være meddommer i Oslo tingrett men nå bærer det til fastlegen som kanskje kan fikse meg. Ha en friskere start på arbeidslivet.
     
    Cecilie liker dette
  2. PCR

    PCR Senior Medlem

    Innlegg:
    556
    Likes mottatt:
    666
    Bonuspoeng:
    93
    God morgon från Frösundavik!
    Solen skiner och värmer kontoret på sjunde våningen. En del nya arbetsuppgifter att sätta sig in i idag vilket blir intressant i kombination med ett par telefonmöten. Ha en strålande tisdag!
     
    Cecilie liker dette
  3. LN-FHU

    LN-FHU Freaked out member InsideFlyer Ambassadør

    Innlegg:
    3,910
    Likes mottatt:
    10,274
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra Trondheim. Skulle egentlig vært tømmerhogger nå, men måtte være inne med ungene da mora måtte "shoppe nødvendige ting"..... * ROLLEYES* Tar det igjen i morra med tømmerhogging,fotball/øl - i nevnte rekkefølge :)
     
  4. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Giddy up fra Chicago. Her har man vært oppe siden kaboooooom siden forumet fallt ut en lengre periode.

    Oppe og står igjen. Nå venter man på Fedex som forhåpentligvis ankommer snart. Kundeservice fortalte at selv om signaturen var on file, måtte jeg uansett signere personlig for denne pakken. :p
    Alltid trivelig å justere livet, jordkloden, ærend og din egen eksistens med videre for en kar i lilla shorts :p

    Busy i dag før man setter seg på flyet til Seattle i morgen tidlig

    Ha en fin en
     
    SASDC8 and Cecilie like this.
  5. Martin F

    Martin F Senior Medlem

    Innlegg:
    627
    Likes mottatt:
    562
    Bonuspoeng:
    93
    Må være en viktig pakke. Sikkert derfor de må ha akkurat din underskrift ;)

    God kveld fra samme firma som Tommy venter på. Passe nok å gjøre første dagen etter påske, med et par ekstra innleide sjåfører. Resen av verden stopper visstnok ikke å sende pakker hit selv om vi har stengt.
     
    tommy777 liker dette
  6. Cecilie

    Cecilie Se! Jeg sitter i en flymotor.

    Innlegg:
    2,180
    Likes mottatt:
    2,364
    Bonuspoeng:
    113
    Hiv og hoi

    Får jo helt abstinenser når forumet er nede ;)

    Har i dag hatt en super erfaring med det private reisevaksinasjonskontoret her i byen, mens det kommunale kontoret ikke hadde kapasitet til å svare meg på et enkelt spørsmål om HepA vaksine i løpet av deres åpningstid. Så jeg turet avgårde til Yrkeshelse Sør og fikk to pakker Malarone og en time til HepA vaksinasjon i morgen tidlig. Det tok nøyaktig 15 minutter. ;)

    Makan.

    Nuvel. En fortsatt fin tirsdagskveld ønsker jeg dere!
     
    Hobo hobos and SASDC8 like this.
  7. Henning

    Henning co-founder

    Innlegg:
    2,917
    Likes mottatt:
    1,844
    Bonuspoeng:
    113
    Ship o'hoy fra Oslo og 20°C! Folk ligger strødd i parkene og grill-lukta dominerer lufta. Ha en snasen kveld!
     
    Fnate liker dette
  8. Bizflyer

    Bizflyer Veteran

    Innlegg:
    3,818
    Likes mottatt:
    3,024
    Bonuspoeng:
    113
    God aften fra det Sørlandske!
    Her er man kommet hjem i gjen etter at dagen startet i Bangkok rett over midnatt, så via Milano i morges til formiddag, via CPH til OSL og så hjem til det Sørlandske! Puh-ha! Det har vært en lang dag. Greit å være hjemme igjen. I morgen er det tilbake til striesekken og havrelefsa som det heter.

    Fortsatt god aften! Min første hvite på minst et par uker. Har sikkert godt av det skal du se....
     
  9. tommy777

    tommy777 Founder

    Innlegg:
    4,749
    Likes mottatt:
    6,448
    Bonuspoeng:
    183
    Ett profesjonelt HD kamera med masse utstyr til 15K daler. Godt at mine ansatte er ekstremt forsikig med ting som er forsikret oppetter øra ;)

    Kamerautstyrt ankommet, fortsatt på toppen av arbeidsbunken. Fatt mot!
     
    Fnate liker dette
  10. Fnate

    Fnate Halvstudert Røver

    Innlegg:
    3,545
    Likes mottatt:
    6,549
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra det beste flyplasshotellet jeg har vært på, nemlig Fairmont Vancouver.

    Strålende tur over dammen med BA. Kongecrew som lagde permanent soveværelse i 1A og dagligstue i 1K for meg. Legg til skikkelig god mat, ingen (!) foran meg i immigration, og vi har en vinner.

    Shallabing!
     
    Henning, AndersB, Twin Otter and 2 others like this.

Del denne siden