Fra SAS - Onlineshopping: "Gjeldende kampanje: 2 500 poeng per 100 kr.* Normalt 1000 poeng Gyldig til 22.10.2023" Link: https://onlineshopping.flysas.com/nb-NO/butikker/onecall/01896310-dae0-7098-81f1-6d157c2c5aee Vennligst merk: Dette tilbudet kan kun brukes en gang per kunde og gjelder kun nye kunder. Du tjener ikke poeng på produktet "Prøvekjøp", kun FamiliePakka og FolkePakka. Jeg er i tvil om dette tilbudet, er det ekte eller bare en fraværende feil av personen som driver kampanjen?
Høres normalt ut. Tidligere har både ICE og PlussMobil hatt lignende kapanjer på samme side. 2500 poeng = 250kr hvist du bruker en litt posetiv konverterings rate. OneCall har relativt dyre abb.
Åå,så ikke at det sto 2500 pr 100kr. Ja det er sikkert en trykkfeil. Det er sikkert 2500poeng pr abb,gjelder nye kunder,og kun en gang pr EB konto, som det alltid er. det står... Du tjener ikke poeng på produktet "Prøvekjøp", kun FamiliePakka og FolkePakka. Noe som skal bety at det kun gjelder Abb,som er det vanlige.
Jeg er villig til å prøve, telefonen vil selges ubrukt på Finn. Så da blir det 350-400K poeng (siden det er eksl mva). Kostnaden for de poengene blir differansen mellom kjøpsverdi og salgsverdi. Men dette MÅ jo være feil?
Raskt spørsmål - gjelder kun nye kunder? Er ganske mange år siden jeg var kunde der sist. Kan heller ikke se noe om bindingstid? Vurderte ny mobil, det er jo heftig mye poeng, men gjelder det faktisk kjøp av mobil? Hvor lang tid pleier det å ta å få poeng via SAS Eurobonus shop?
Det er åpenbart feil. Men spørsmålet er om poengene kommer inn før returetten på vare kjøpt online går ut.
Er nok som nevnt 2500 istedet for 1000 poeng for nytt abonnement, som det pleier være. Tviler på at man får noe som helst poeng for kjøp av telefon, men om noen har lyst til å prøve så si fra hvordan det går
Vennligst merk: Dette tilbudet kan kun brukes en gang per kunde og gjelder kun nye kunder. Du tjener ikke poeng på produktet "Prøvekjøp", kun FamiliePakka og FolkePakka. tror at det gjelder kun for abb pakke.
Poenget mitt som kom ganske dårlig frem, er at det er en veldig dårlig formulert kampanje. Når man kjøper abonnement, så betaler man strengt talt ingenting ved avtaleinngåelsen, men blir etterfakturert. Da burde det ha vært opplyst om hvor mange måneders forbruk som inkluderes i kampanjen. Dersom det er én sign-on bonus så burde teksten ha vært tydeligere på at det er det det er. Når man leser at man får 2500 pr 100-lapp man legger igjen, så tenker man automatisk at det er en spend her og at tilbudet omfatter kjøp av mobiltelefon, fordi det ikke er eksplisitt unntatt. når det er sagt, dersom et tilbud er for godt til å være sant og alt det der. Jeg tror ikke reelt man får 400K poeng for kjøp av iPhone. Dette vil jo være en kostnad fra OneCall som nesten tilsvarer verdien av iPhone i seg selv og sist jeg sjekket var det ikke en dekningsgrad på 95 prosent på salg av mobiltelefon.