BOOKET!!!! OSL-DOH-HKT//BKK-DOH-OSL C-klassefor kr.8500,-/voksen, Kr.7100/barn. For en pris!!! Vi hadde egentlig tenkt å reise til Korea først og så en tur derfra med familie til Thailand. Nå snur vi litt rundt på det og treffes på Phuket, reiser så sammen til Korea før vi reiser hjem igjen via BKK. Nå betaler vi omtrent det samme for å fly business t/r HKT/BKK som vi vanligvis betaler for monkey class billetter til Korea Etter mine jobb businessturer har konemor konstant mast om at hun vil prøve også. Hun er godt fornøyd nå. For en opptur
Finner OSL-BKK t/r i økonomi 7-14.juni til 3433kr t/r. Ser at Secret Flyer sier OTA er "expired", men prisene ligger i allefall ennå. Drøyt billig dette.
C klasse fremdeles tilgjengelig for kr.7259. Begynner å tvile på om dette er error fare. Kanskje Secret flyer istedenfor å dementere at det er error fare rett og slett bare satt "expire" på saken? Min booking er confirmed på QR's hjemmesider.
Prøver at finde noe hen over sommeren til 2 voksne og 2 barn, men finner ikke noe til under 16000 med
Den 14k-prisen til Sydney er heilt ufattelig vanskelig å argumentera seg ut av å kjøpa. Har prøvd å overtala meg sjølv heilt sida i går til å ikkje booka, men når prisen framleis er tilgjengelig i dag, så...
Har fått bekreftet turen på Qatars sider. Herrejemini; Dreamliner, A380 og 777; får liksom testet hele hurven av business-options på én tur! Er relativt over the moon!
Bestilte t/r Bangkok for 2750 kroner nå gjennom Kayak for den 7. til 22. juni. 7500 for business var tilgjengelig for samme dato, og utrolig fristende. Som student må man likevel prioritere...
Fant faktisk også en del datoer på høsten som er bookbare enda. Sjekket diverse i sept. Unngå Connection via ARN for best pris.