Iflg. Expert Flyer er det 6 ledige seter i F på en flight FRA-ICN i september. Dette er lenge til.. Gitt at ingen flere seter blir solgt før det er 2 uker igjen, vil LH slippe 2 seter på denne flighten? (Kan jeg sjekke ledige Award-seter med Expert Flyer uten å abonnere?)
Det spørs nok også på dekningen i C. Om C er oversolgt oppgraderer de noen og slipper ingen seter i F. En fun-fact, to av mine kolleger ble oppgradert til F på FRA-ICN i høst, de kjøpte C-billett ~2 uker før avreise.
Husk at seatmapen ikke forteller deg noe om hvor mange ledige billetter det er i den aktuelle kabinklassen. Den bare forteller hvor mange som har valgt et sete. Og utenfor dette forumet så finnes det trolig noen som ikke velger sete selv om de sitter i business/first og har mulighet til det....
Helt sant! Mens jeg NESTEN måtte lære meg Etiopisk bare for å få sete reservasjon med ET sist (ET sitt "kontor" i Norge)
Har en F med og jeg overvåker nå og det er 6F. I dag er det 14 dager til avreise men ingen award er sluppet enda
Det er ikke slik at det alltid er 14 dager før de blir sluppet. Noen ganger færre dager også. Regner med at det er seter i bookingklasse O du overvåker...