SAS har lansert en løsning så du kan koble ditt bank/kredittkort mot Eurobonus, slik at du ikke skal trenge og bruke det fysiske Eurobonus medlemskortet når du handler f.eks på Sumo og Miss Gin. https://eurobonus.shopping/nb/profile/link-card noen som har testet?
Dagens gladnyhet for bonussamlere Det er jo suverent å slippe å dra EB-kortet, og ha SAS Amex og SAS MCP registrert slik at det automatisk gir poeng er konge! Fikk bare lagt til Amex nå, ser ut til at det tar 1-2 uker før MC blir støttet.
Jøss, er jo rein plastisk svin og klima forpestende å produsere VISA kort, hadde holdt med MC og AmEx Der kom fasiten
Geniale greier, nå slipper jeg å bruke hodet mer enn høyst nødvendig! Har tidligere gått glipp av litt poeng fordi EB-kortet mitt nekter å funke på f.eks Døgnvill
Så deilig, da kan ett kort plasseres i skuffen Da er vel spørsmålet om hvor mange kort man kan tilknytte sin Eb konto. Hvis det ikke er noen begrensing på antall kort, så kan man jo få lagt til foreldre og venner som bryr seg døyt om Eurobonuspoeng!
Jeg la inn Widerøe Visa og det ble godkjent, så vil tro det vil fungerer med vanlig Visa også. Bare å prøve det Jon!
Jeg har foreløpig lagt til 4 VISA kort. Bruker egentlig ikke noen av dem noe nevneverdig, men ville bare teste. Den gir meg fortsatt mulighet til å legge til flere hvis jeg ønsker det.
Er det noen ulemper? At man kan miste opptjening på kredittkortet for å stoppe dobbeldipping feks? Ellers er jo dette glimrende, det er jo flere butikker som er med enn man kan forvente å huske
Jeg sitter i SAS loungen på CPH og kjeder meg da flyet til OSL ble kansellert. Ble ombooket til 22:55 flyet istedet... Anyways, da har jeg litt tid til å lese igjennom vilkårene (dere vet; det som aldri noen gjør - noensinne!). Under punkt 2.3 Om Card Linking-tjenesten står det følgende: Card Linking-tjenesten lar deg koble ditt EuroBonus-nummer til alle kvalifiserte kort fra Visa, American Express eller MasterCard. Enkelte banker og kort tillater ikke korttilkobling. Swedbank Mastercard tillater inntil videre ikke tilkobling av kort. Du kan registrere opptil fem (5) kort av hvert merke (Visa, Mastercard og Amex). For å tjene EuroBonus Ekstrapoeng fra EuroBonus-partnerforhandlere, må du registrere betalingskortet ditt, selv om det allerede er et SAS EuroBonus (Mastercard/SAS EuroBonus Amex) eller DBN knyttet till EuroBonus. Så der fikk dere svaret...