God lørdag ønskes folkens her på IF Egentlig vet jeg ikke om jeg skal grine eller le hele veien til amex banken. Jr kom i går å spurte: Skal vi ta en tur til F1 Austria 26, har funnet billetter til en grei pris kontra Montreal. Meget hyggelig at han i en alder av 21 vil invitere til en familietur til Østerrike. Budsjettet han la frem inkl meg på banen, og moren på tur i fjellet i nærheten er. For 2 stk billetter Red Bull Grandstand koster det 6900 kr, men det er total prisen for trening fredag, trening og kvalifikasjon lørdag og løpet søndag. Bonus er F2 og F3 i tillegg, det fikk vi ikke i Montreal. Kjekt å bestille billetter til eventen før man har sjekket mulighetene for overnatting! Skal sies at vi har pratet om at dette løpet foregår i «ødemarken» før, og byen Spielberg har ikke så stor hotellkapasitet. Begynte så å sjekke ut overnattinger, og billigste ble pre paid 12036 kr i telt for 3 pers, men da er det ferdig møblert. Stengt tatt mye rimeligere enn det vi betalte for opphold i Canada. Dere kan jo lese litt om denne turen her https://insideflyer.no/forums/threads/«junior»-og-senior-drar-på-f1-i-montreal.19453/ Fordelen er at vi har på og planlegge noe moro i forkant, eventuellt i etterkant av løpet. Nyt dagen folkens
God formiddag fra koh Phangan i strålende sol. Været har bare blitt bedre og bedre for hver dag. I dag er det varmt! Vi møtte på noen som tydeligvis ville haike rundt øya i går.
God morgen fra Sølvbyen. Kjekt at dagstråden starter så tidlig at det ikke blir "dobbeltbooking". Takk til @kjeeli som har en stødig hånd ved midnattstid! I dag skal vi bevege oss nærmere multeland. Det er ryktes at i år er det ingen bær å finne. Men tryggest å sjekke selv. Ha en optimistisk dag, alle IF-ere!
Nyvasket og rent på solkysten.. Regnet fra i natt er borte og dette må da bli en flott dag .. Godt det er helg
God morgen! Her er det blitt overskyet i dag, og rett så "kjølig". I følge Yr er vi bare rett over 20 grader! Jaja. Is og bad må til uansett. Får mer besøk i dag, og litt bursdagsfeiring. (Ikke min) Må også booke om et hotell, som jeg har klart å booke på feil dato.. Ha en fin en!
God formiddag fra arbeidslivet. Etter tre uker ferie er det greit å begynne å jobbe litt igjen i prosessindustrien- var akkurat ute på en 40 minutters tur for å teste oljevernbåten vår. Fikk litt sjøluft, og så to seler som lekte seg i vannet. Fin start på lørdagen- jaggu godt man har full betaling for å drive med sånt stress Men satser på lotto i kveld, da blir det tidligpensjon fra i morra.. Ha en lett dag
God morgen fra balkongen. Etter mye regn i Berlin er det godt at sommergarantisten Oslo fremdeles leverer. Det må jo utnyttes, så om litt starter en langtur i villmarken, med minst 2 innlagte badepauser. Det er forresten hyggelig å se at F-tilgangen etter SAS overgang til Skyteam ikke er helt strupet, når @kjeeli viser at både F1, F2 og F3 er mulig! Ha en flott lørdag, om farten er høy eller lav!
God laurdag frå solskinet i Sunnfjord. Frukosten er tatt inn. Det same er rikelege mengder kaffi, samt ei telefonsamtale med "Alice på SAS". Litt seinare bær det avgårde til storbyen Førde for litt handel, samt lunch hjå broderen.
God ettermiddag fra ikke svigers ute i en åker i Innlandet. Badebassenget holder 28 grader. Glomma ca halvparten. litt fravær fra forum og reisevirksomhet for tiden. Men nå må det bookes noe for 26 snart.
God ettermiddag fra Durres, Albania! Grei temperatur, bare 37 grader for øyeblikket. I går så vi 44 mens vi kjørte gjennom Nord-Makedonia, det er "litt" greit med AC i bilen! Et morgenbad i sjøen uten frysninger var ikke å forakte, et par kalde ved lunsjtider smakte aldeles fortreffelig. Jentene har fått se dagens sprint i F1, nå er det nedtelling før det er Q1/2/3 fra 1600. Vi kjører videre til Split i morgen tidlig for å ha noen dager ved sjøen før reisen går til Budapest og Hungaroring. Billettene er en smule dyrere enn hva @kjeeli har til Spielberg neste år, 30K for tre billetter på VIP-tribunen var eneste valget da vi bestilte. Ha en fortsatt god sommer!
God dag fra London. Her er det den store rebook tickets dagen. Kjører heldigvis mest flex billetter uansett, men måtte justere én billett som ga knock on effect for andre, etterfølgene fly. Vel, vel, løste seg i løpet av 1 pint....
God morgen fra Bonaire, lørdagen har kommet hit til sist også. Nyter en kaffekopp på terrassen, før resten av flyttelasset skal pakkes ferdig. Om noen timer returneres leiebilen, og vi setter kurs mot JFK med Jet Blue.
God tidlig ettermiddag fra SEA og Delta One Loungen. Må si at loungen imponerer og de har et meget godt utvalg på menyen. Sitter ute og det er deilig å høre larmen av flyplass✈️ Skal klare å kose meg her frem til avgang med SK938.
Vanskelig å si, men hun ba om å se det fysiske Pandion kortet mitt. Tok litt tid og mye trykking på PC, og hun hentet supervisor og nevnte noe om Premium customer. Flyr Business og er EBP, så kanskje det ene eller en kombinasjon slapp meg inn. Normalt så er jo EBP på linje med EBG hos Sky Team partnere.