Tips til All Inclusive Cancun-området (Riviera Maya)?

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av Bettan, 05. okt 2022.

  1. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    357
    Bonuspoeng:
    63
    Hei!

    Har fått gjort oss en liten booking til Cancun i Feb med de to små på slep, og jakter en AI resort med skikkelig bra mat. Leser jo mye online, men blir mye amerikanske øyne, som erfaringsmessig har litt annet syn på ting enn oss. Swim-up rom er å foretrekke, men ikke avgjørende.

    Noen som har gjort seg gode erfaringer? Ideelt sett under 7000kr natten.

    Foreløpig er Finest Playa Mujeres på toppen av lista, men er relativt kostbart, så tenkte å få flere navn på blokka.
     
  2. rimitone

    rimitone Senior Medlem

    Innlegg:
    965
    Likes mottatt:
    5,189
    Bonuspoeng:
    163
    Har bodd på søsteren, Beloved, som ikke lar seg gjennomføre med små på slep. Men Excellence er veldig bra. Rommet, veldig amerikansk fra litt sånn storhetstid på 90, tidlig 00 tallet. Men rent, pent. Service, restauranter, mat og drikke, var det ikke noe å si på. Skal tilbake i skifte nov/desember. (var på samme tid ifjor)

    Det er et godt stykke fra Cancun, så man "er der" med mindre man bruker en del på å komme seg til andre steder. Samtidig behovet var lite for oss. Vi har fått med transfer til og fra resort og flyplass, så det er en veldig hazzlefree reise.
     
    Bettan and tobeornot999 like this.
  3. Bettan

    Bettan Aktivt Medlem

    Innlegg:
    360
    Likes mottatt:
    357
    Bonuspoeng:
    63
    Ja, har inntrykk av at Finest treffer på mye, men som du sier, relativt isolert der det ligger. Hørt bra ting om maten der, og det er viktig, så lurte på om det er flere resorter på halvøya som ikke er Adult-Only og har sammenlignbar matkvalitet.
     
  4. Nurse82

    Nurse82 EBD, Hilton diamond

    Innlegg:
    456
    Likes mottatt:
    818
    Bonuspoeng:
    93
    Jeg så en gang en reportasje på youtube om Moon Palace Cancun All Inclusive Resort. Da bestemte jeg meg for å bo der om jeg noen gang skal til Cancun :) Har ikke vært der selv enda men det ser veldig bra ut :)
     
  5. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,366
    Likes mottatt:
    28,904
    Bonuspoeng:
    183
    Bodde på Melia sin, Paradisuis Cancun, i februar.

    Helt greit men ikke noe mer.
     
  6. Gullars

    Gullars Veteran

    Innlegg:
    3,091
    Likes mottatt:
    4,803
    Bonuspoeng:
    113
    Vi hadde det veldig fint på Privilege Aluxes Isla Mujeres i 2014. Fikk det for en drøy tusenlapp all inclusive per natt på en Hotwire-deal…
     
  7. kiev

    kiev Ex Spært

    Innlegg:
    1,195
    Likes mottatt:
    4,209
    Bonuspoeng:
    113
    Vi var på Villa del Palmar i 2017. Helt topp plass med fem gode spisesteder og seks-syv barer. Ikke så amerikansk spring break party time som hotellstripa på sandbanken i sentrum. Relativt billig mener jeg, og virket ganske barnevennlig. Det ligger helt inntil fergen til Isla Mujeres så veldig bra hvis man liker dykking/snorkling på denne utrolige øya. Ikke helt sentralt men Uber virker jo gull der borte.
     
  8. Magnus77

    Magnus77 Senior Medlem

    Innlegg:
    769
    Likes mottatt:
    933
    Bonuspoeng:
    93
    Hyatt Ziva er et meget bra, om ikke det beste familie all inclusive hotellet, i Cancun. Ligger sentralt til i hotel zone, bedre mat og strand/sjø sammenlignet med Finest. Det eneste Finest kanskje er noe bedre på er barneklubben. Anbefaler absolutt Hyatt Ziva!
     
    Wiolenze liker dette
  9. Flymunda

    Flymunda Senior Medlem

    Innlegg:
    955
    Likes mottatt:
    6,359
    Bonuspoeng:
    163
    Låner denne tråden. Noen tips til airport transfer? Fra flyplassen i Cancun til hotelområdet?
     
  10. RoadKing

    RoadKing Helt hekta

    Innlegg:
    15,595
    Likes mottatt:
    32,413
    Bonuspoeng:
    293
    Canadatransfers.com
    Seriøst og pålitelig.
    Rett nok noen år siden, men de var iallefall 100% profesjonelle den gang. @Gabface lurte på å bruke disse for ikke så lenge siden. Kanskje han har oppdatert erfaring å bidra med?
     
    Kalsnes, MadsVaHa and Flymunda like this.
  11. Kalsnes

    Kalsnes Medlem

    Innlegg:
    203
    Likes mottatt:
    667
    Bonuspoeng:
    93
    Brukte dem i fjor. Veldig bra på 2/3 transfers jeg hadde. Siste så ble fergen forsinket halvannen time fra Cozumel, da var sjåføren gretten. Men det hadde strengt tatt jeg også vært ;)
     
    RoadKing and Flymunda like this.
  12. Digel

    Digel Nytt Medlem

    Innlegg:
    27
    Likes mottatt:
    18
    Bonuspoeng:
    3
    Bodd to ganger på Secrets the vine og en gang på Hyatt Zilara, anbefales
     

Del denne siden