Tips til bra hotell/resort i Krabi

Tråd i 'Hoteller og bonusprogrammer' startet av bolli, 05. aug 2018.

  1. bolli

    bolli Nytt Medlem

    Innlegg:
    31
    Likes mottatt:
    16
    Bonuspoeng:
    8
    Hei.
    Vurderer en tur til Krabi i november/desember. Noen her som har vært der som kan anbefale et hotell/resort?
     
  2. tombom

    tombom Aktivt Medlem

    Innlegg:
    323
    Likes mottatt:
    288
    Bonuspoeng:
    63
    Kan jeg spørre hva folk syns om Krabi? Har bare vært i Ao Nang tidligere og der var det veldig fint.
     
    Last edited: 05. aug 2018
  3. Wiolenze

    Wiolenze Veteran

    Innlegg:
    4,448
    Likes mottatt:
    29,530
    Bonuspoeng:
    183
    Bare prøvd Holiday Inn Ao Nang, helt greit med ikke noe mer heller.
     
  4. snus_mumrikken

    snus_mumrikken Eventyrar

    Innlegg:
    2,726
    Likes mottatt:
    11,673
    Bonuspoeng:
    183
    Vurder og reis til Railay Beach, rett utanfor Krabi istaden :)
     
  5. Sooninson

    Sooninson Medlem

    Innlegg:
    179
    Likes mottatt:
    421
    Bonuspoeng:
    63
    https://www.tubkaakresort.com/

    Bodde her for et par år siden. Veldig godt fornøyd med både rommet, maten og servicen. Ligger litt utenfor Ao Nang, men enkelt å ta seg dit med longtailbåt eller taxi.
     
  6. Cuba2016

    Cuba2016 Nytt Medlem

    Innlegg:
    8
    Likes mottatt:
    2
    Bonuspoeng:
    3
    Hvis du ønsker ro og fred er Tubkaek beach perfekt, ligger nord for AoNang i en blidevei, med en nationalpark som nærmeste nabo.
    Vi bodde på Anyavee Tubkaek Beach Resort, helt ok hotel, det er beliggenheten som er spesiell med denne stranden
     
  7. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Kommer an på hva du liker; liker du Ao Nang så er Krabi fint. Mye folk overalt, mindre imponerende strender synes jeg. Railay beach er jo fin å se på, men du ligger jo i eksosstank og bråk fra alle båtene som besøker det fra morgen til kveld.

    Er du ute etter mere laid back stemning og fred og ro kan jeg anbefale Ko Lanta. Har vært begge steder og velger Ko Lanta any day.
     
    tombom liker dette
  8. Oslo1989

    Oslo1989 Senior Medlem

    Innlegg:
    558
    Likes mottatt:
    290
    Bonuspoeng:
    63
    Pakasai resort er veldig fint. Ligger ikke midt inni hovedgata i Ao nang, men like ved.
    Herlig basseng, fine rom, god frokost, rolig atmosfære.
     
  9. Krimal

    Krimal Medlem

    Innlegg:
    67
    Likes mottatt:
    12
    Bonuspoeng:
    8
    Kan du anbefale noen hotell/steder på Koh Lanta ?
     
  10. EC7

    EC7 Medlem

    Innlegg:
    70
    Likes mottatt:
    92
    Bonuspoeng:
    18
    Rawi Warin på Koh Lanta var bra. Men ville heller valgt et club rom på Centara grand beach rett ved Ao Nang eller Rayavadee alt etter budsjettet
     
  11. toyboy

    toyboy Nytt Medlem

    Innlegg:
    38
    Likes mottatt:
    27
    Bonuspoeng:
    18
    Har selv bodd på lanta seahouse, i en av de renoverte bungalowene. Vi kom tilbake en gang til. Helt supert for oss, men ikke forvent supet luksus.
     
  12. NordicLane

    NordicLane Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Vi var på Koh Lanta over jul/nyttår i fire uker for tre år siden og hadde flotte dager.
    Jeg vil anbefale å først bestemme seg for hvilken strand/hvor på øya dere ønsker å bo på.

    Først bodde vi to uker på Laguna Beach Club på Khlong Dao Beach. Bra sted som kun tok direktebestillinger (ikke booking.com etc). NB. Kun meget få rom med havsutsikt.
    Deretter privat luksusleilighet i et nyere boligkompleks med svømmebasseng og (svensk) restaurant, drøye 100 meter fra Long Beach.
    For å siden avslutte med noen dager i luksus på Pimalai resort helt i sør på Kaitiang Bay.
    Kan anbefale alle tre stedene.
     
    EndreD liker dette
  13. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Ser man på flytid fra Norge til Krabi på 14-15t med Thai, så er dette meget bra for noen som kun har 4-5 dager til rådighet. Kombinerer man dette med privat buss/speedbåt til Koh Lanta så framstår dette som totalt ganske effektivt. Er det Long Beach som er mest livlig om man plutselig skulle ønske litt party ?
     
  14. chrisbu

    chrisbu Senior Medlem

    Innlegg:
    877
    Likes mottatt:
    755
    Bonuspoeng:
    93
    Norwegian flyr direkte med enda bedre flytider :) Var der 5 dager i vinter.
     
  15. NordicLane

    NordicLane Medlem

    Innlegg:
    60
    Likes mottatt:
    63
    Bonuspoeng:
    18
    Det er mye svenske barnefamilier på Koh Lanta, derav to svenske skoler på øya. Så hvis man ønsker party så tror jeg det er bedre steder/øyer i området som Phi Phi eller på Phuket, men det er nok andre enn jeg som kjenner bedre.
    Men jeg husker noen plakater/fb-inlegg om party ifbm nyttår og fullmoon der målgruppen ikke var barnefamilier...
     
  16. JeanPaul

    JeanPaul Medlem

    Innlegg:
    192
    Likes mottatt:
    52
    Bonuspoeng:
    28
    Sant nok. Glemte nevne at CT og EB-poeng var tanken:)
     

Del denne siden