I Kuala Lumpur har jeg bodd på Hilton Kuala Lumpur, Hilton Petaling Jaya og Sun Inns Hotel Sunway Lagoon. Sistnevnte anbefales på ingen måter. Men begge Hilton-hotellene var meget bra. Prisen på hotellene er som regel også veldig fin.
Kuala Lumpur har ofta bra priser på lyx. Under 2017 har jag bott på Grand Hyatt och Aloft. Båda var bra men Grand Hyatt var ett snäpp bättre och dyrare...
Hei! På Langkawi kan jeg anbefale the Datai. I KL bodde vi på mandarin oriental. Syntes ikke kvaliteten stod helt i stil med prisen.
De gangene vi har vært i KL så har vi bod på The Westin,ligger mitt i smørøyet til shopping og restauranter pluss at det er en meget bra hotel. Vi var på langkawi i Nov-16 og der bodde vi på Meritus Pelangi Beach Resort & Spa som ligger rett på stranden og rett ved gaten som alle butikker og restauranter ligger på. Ko lipe hoteler finner du på Tripadvisor som er et must og bruke når du skal ut og reise for og finne hotelere og spisesteder
Hei! Vi har bodd på følgende hotel på Langkawi: Four seasons Andaman( spesielt bra om dere har små barn) The Datai The temple house( særegent og spesielt hotel, les godt om hotellet før evt booking.) Alle bra og unike på sine måter. Vi reiser med små barn. Hvilket budsjett har dere? Bare spør om du lurer på noe.
Kuala Lumpur: - Hilton Kuala Lumpur - Le Meridien Kuala Lumpur Svært gode og moderne hoteller til en overkommelig pris. Begge hotellene ligger i umiddelbar tilknytning til KLIA (Airport Express) og Metro, så det er super enkelt å komme seg rundt omkring i byen og til/fra flyplassen.
Har booket traders suite i 4 netter og Hilton KL den siste natten før vi tar flyet hjem Nå gjenstår det bare å booke på langkawi og koh lipe, usikker på hvor mange netter man bør ta på langkawi og på koh lipe. Vurderer flest netter på koh lipe
@Sjefen1234 @flying_all Hvor booket dere Traders? Har sett på dette selv. Ser ut som det er en del dyrere på Expedia enn Traders sine sider. Expedia har kun kansellerbare priser...
jeg booket via viatrumf og hotels.com. ca 1800 kr natten for en suite med utsikt over twin towers. men den er evt mulig å avbestille. itillegg får jeg trumf ser ut som om det er samme pris som på traders sine sider.
På Langkawi nå. Bor på Meritus Pelangi. 8 netter. Veldig fornøyd med mat, basseng, strand og service. Reiser med to småtroll, 3 og 5 år. Et lite "badeland" ved siden av det ene (av to) bassengområdet og eget barnebasseng. Dette ligger litt adskilt fra resten av bassengområdet slik at ungene holder seg primært der. Bra for både barne og voksen reisende. Kommer med en fyldig tripreport når vi er tilbake fra Asia i slutten av neste uke.
Vurderer 4 netter på langkawi, er det passe, reiser til koh lipe og skal ha 7 netter der før vi begynner på reisen hjem. Har vurdert det Danna akkuratt nå. Hva anbefaler du av aktiviteter osv på øya?
Vurderer også THe Danna, hvorfor valgte du dette og ville du fortsatt valgt det igjen neste gang? Tips til aktiviteter osv på øyen?