Hei. Jeg har pr nå ikke noen god strategi ang min kredittkort bruk. Har et par "platinum" kort som fungerer greit til reise (Lounge, forsikring osv). Men skulle gjerne hatt en bedre strategi for "daglig" bruk. Der jeg ser størst potensiale er gjennom mitt enkeltmannsforetak. Handler inn for ca 5-600k i året i det firmaet mitt i året, hvor ca 250k av disse er handler som kunne vært gjort med kredittkort ( som kan være registrert på meg privat siden det er et enkelmannsforetak). Pr nå, så blir dette betalt med en normalt debit kort... så her må det være muligheter... Noen som har noen gode tips?
I tillegg det @PaalAndre1977 sier, kan du kanskje bruke BillKill til noen fakturaer og således belaste Amex Elite for å få CT? Ellers bruk ViaTrumf der du kan. SAS MC til SAS flybiletter. Amex Elite til alt annet. SAS MC der Amex ikke godtas. Legg inn alle kortene dine her: https://eurobonus.shopping/nb/ så får du poeng på restauranter og butikker som støtter dette. Og Kiwi. Ikke glem Kiwi, Norgesgruppen og trumfkort der. Har du bleiebarn kan du bli EB-millionær på null komma niks