God ettermiddag fra solsteiken på MBT... Tidenes dårligste, teiteste og dummeste kredittkortreklame er kåret:
Det var jammen den blankeste Urweisse’n jeg har sett. Vær forsiktig, den ligner på innholdet i mine trøndervenners Colaflasker på diverse fester i ungdommen...
God kveld fra hovedstaden. Arbeidsdagen ble tilbrakt på kontoret i dag, der var det mer folk enn jeg har sett i gangene siden starten av mars gitt. I morgen er det hjemmekontor som gjelder før kontoret får besøk igjen på torsdag. Fint med sånn deling av uken så blir man ikke helt sprø av kun å sitte hjemme og se på Teams... Fredag skal jeg ut og fly, så det er jo noe å se frem til
God kveld fra enden på Zorro-routingen til @Kristian. En liten middagspause, godt over halvveis i kveldsvakta. Ha en fin torsdagskveld.
God kveld fra den arktiske Hovedstaden Tromsø Idag har det vært kjølig og jeg har vært på jobbreise til Hammerfest som har varemerke beskyttet Verdens Nordligste by. Første gang jeg var i Hammerfest. Skal kanskje en tur tilbake iløpet av neste uke eller så blir ihvertfall neste flyreise å se frem til den jeg skal ha til enten Leknes eller Sortland iløpet av neste uke. Her er noen bilder fra dagen idag Ellers ha en flott kveld alle sammen