Morn fra Oslo og snart trikken. Været motiverer iallfall bookingfingeren! Aldri så vondt at det ikke er godt for noe. ha det kjekt
God morgen fra solkysten 9 grader og tørr fin høstmorgen! En flott Fly & Øl samling her i går ... kjekt å hilse andre flynerder ... Ha en flott dag i luften og på landet!
God morgen fra Trondheim -2,5 da sykkelen ble hentet fram for dagens tur til jobb. Havregrøt til frokost og kaffen er i koppen....bra start. Idag blir det avslutning på fotball til minstemann, mens far og størstemann skal på byttedag og sykebesøk. 10 dager til neste flytur - ha en strålende tirsdag
God morgen fra Sølvbyen, som også idag er regnbyen. Også idag, nemlig! Snøen fra forrige uke er borte, og minnes kun i form av piggdekkenes skraping mot asfalt. Første flytur ligger langt inn i neste år, og det trøstedrikkes kaffe og leses IF-forum. God torsdag alle værsyke og flylengtende.
God morgen fra Jessheim. Ingen flytur i dag (eller denne uka), men det blir i alle fall en tur inn på kontoret, som ligger i gamle terminalbygget på Fornebu. Det er da noe...
God morgen fra den "nye" regnbyen Drammen. Tirsdag, skulle ha hoppet rett til torsdag, begge dagene starter på t, men uken hadde blitt så mye mer spennende, kan vel også sies om onsdag-->fredag. Intet nytt å si utover nedtelling til fly & bobler i luften om ca. 16 dager. AmEx klarte endelig å få til, det de lovet. Ekstra kort produksjon igangsatt. Madammen nevnte idet hun signerte for ekstra kortet, hvilke fordeler dette kortet gir, kjapt svare jeg: OSL Premium lounge og ARN, som nærmeste, plutselig ut av det blå, ja det var lenge siden vi har spist på den svenske lougen, når skal vi reise til London igjen? Doktor`n fikk litt bakoversveis, madammen kommer med slik forespørsel, kunne ikke ane meg i min villeste fantasi? Er det virkelig den jeg er gift med? Fått grønt lys, blir å bestille litt billetter fremover. De faste melke rutene lover bra. Ha en super dag i luften som på bakken.
God morgon frå Aust-Finnmark! I morgon skal eg ut å fly! Det er snakk om ei posisjoneringsflyging før avreise til Trumpistan. Det skal bli godt å få luft under vengjene! Før den tid skal altfor mykje ordnast og fiksast... I tillegg er følgjande faktorar av interesse: – 1) Blir oppgraderingsbodet til SK Biz godkjent slik at ein kan reise til vestkysten av Trumpistan i standsmessig klasse? – 2) Kjem eg til ei løysing av eit aldri så lite dilemma som eg har lufta for herskapet i ein annan tråd? Ha ein mindre overfylt dag, folkens!
Det finst eit par tilsetningsstoff som kan gjere kaffien hakket meir høveleg som 'trøystedrikk', men altfor mykje mjølk og/eller sukker er ikkje bra det heller... Måtte ikkje ventetida bli altfor lang!
God morgon frå eit Sunnfjord som badar i opphaldsveir. Godt med kaffi. Begynner å få lyst på lunch. Knappe 8 veker att til juleferie. Det vert greier. Kjem julehefta i butikkane snart?
Takk for forslag og sympati. Som den trønder du er hadde jeg kanskje ventet et annet tilsetningsstoff til kaffe. Men det passer selvfølgelig dårlig sammen med piggdekk, i hvert fall når de ruller.
God formiddag fra Nordens Paris Det er tirsdag og stipende ramler inn på kontoen idag. Det er skyfritt ute og sola skinner som bare det selv om det er -3°C ute ifølge telefonen. Man ser at vinteren nærmer seg her i Nordens Paris også. Idag er det ikke så mye som står på planen, men kanskje jeg må bestilt turen til Jevnaker og Trondheim i November (?) De på praksiss plassen må vel være fornøyd med at jeg flyr så mye Men uansett hva dere skal gjøre idag så får dere ha en flott tirsdag!
God formiddag fra OSL utland og gullstua, som er sånn ca halvfull. Passer bra med en lunsj her ... I dag blir det en liten omvei via Frankfurt til London City Airport.
God formiddag fra Trondheim! Som nevnt av andre er det friskt her, da minusgradene har begynt å melde sin ankomst... Under 72 timer til neste flytur Ha en strålende dag