God formiddag fra mellomlanding på vei hjemover En av fire flyvninger var helfulle. Ellers er det tynt med både folk og servicetilbud på rutenettet til SAS. Men, om et par timer er jeg selvopptjent gullkunde, igjen.
En utfordring er at det er ikke mulig vite hvordan det hadde vært om man valgte den andre varianten. Men jeg skjønner at det er en stor gevinst å få barnebarn! (Og da har man jo også glemt hvor slitsomt det var å ha egne barn..)
Barnebarn kommer jo som regel når man har tid og anledning til å investere tid og gleder sammen med dem! Barnebarn er en fantastisk velsignelse, og så har de oftest foreldre som tar seg av slitet og ikke minst passer dem når mormor og morfar skal ut å fly i verden.... (snart farmor og farfar også!)
Good morgen. Skattemelding og kaffe hånd i hånd her. Heldigvis har jeg fått ny utsikt fra frokostbordet. En liten oppgradering fra lelighet midt i sentrum..
Yohoi fra Oslo. Same wrapping, different day. Mimrer tilbake til mitt første møte med foo fighters live: Eller skjer det ikke så mye. Ha det kjekt
Ellers landa ein sjeldan og nokså tilårskomen fugl no nyss på Sola (SVG), ein ukrainskregistrert An-12: Tenk kva denne har sett på sine 54 år!
God ettermiddag fra Larvik! Altfor mange Teams-møter idag. Og ennå ikke ferdig. Skal det aldri ta slutt...? Heldigvis er det fint vær ute så lunsjen ble iallfall inntatt utendørs =) Ingen nye bookinger, kun 5 kansellerte i sommer =( Gratulerer til @Eddie47 som snart blir farfar!
Vanskelig å få SASMc rabatten til å slå inn i dag. Kjent problem i følge Janni på gullmailen som ordnet opp etter et par timer. Det skulle fikses
God ettermiddag, litt over 15 lokal tid og snart avgang fra POS, videre til CUR etterfulgt av nattfly til AMS og på ettermiddagen i morgen blir det endelig siste fly hjem til norge...