Tirsdag i Trøndelag

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Ololsen, 03. des 2024 kl 07:20.

1. Ololsen

Ololsen M

Likes mottatt:
    2,166
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Quality airport hotel Værnes hvor det er blitt hvitt ute. Jeg får lage tirsdagstråden da det ikke ser ut som IF har våkne folk i Østen idag. Ser at Widerøe har problemer med gå sakte aksjon så får se hvordan det går med hjemreisen i morra.
    IMG_4032.jpeg

Attached Files:

Earl, Henrik, EndreD and 15 others like this.
  2. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,435
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hq.

Dagene går mot jul og listen til trippel trumf på torsdag fylles opp.
    Tenk om en av oss bonusnisser vinner hele handleturen i trumf?
    Da blir det vel raskt omsatt som dette:p

Ha en fin tirsdag alle IF-ere:)

Earl, EndreD, funkenstein and 11 others like this.
  3. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,374
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra MBT, hjemmekontor og tur i skogen før det blir å komme seg til Frankfurt med siste LH i kveld og overnatting hos Hilton på flyplassen i natt. I morgen tidlig blir det videre til Amerika, kunne tatt tidligflighten i morgen også men det er jo unødvendig å stå opp så tidlig om en ikke må.

Forresten takk til @Earl for like nummer 33333:)

Last edited: 03. des 2024 kl 12:47
    Earl, Henrik, EndreD and 14 others like this.
  4. Avixlo

Avixlo Veteran

Likes mottatt:
    8,548
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen i fra Skjervøy, lenger nord er vel ikke folk i dag?

Nå har vi kommet til denne tiden på året hvor man må kjøre bilen på jobb om man vil ha måket innkjørselen. Jaja, det klarer vi.
    I dag har etasjen over her på Rådhuset invitert til Taco i lunsjen så det kunne vi ikke si nei til. Får se om det imponerer hun borte i Mexico.

Men ellers ønsker jeg alle en flott dag

Earl, Henrik, EndreD and 13 others like this.
  5. paron

paron Senior Medlem

Likes mottatt:
    2,810
    Bonuspoeng:
    93
    God morgen fra Bergstaden. Her er alt tilbake til normalen med snø og minusgrader etter et par dager med pluss og hålkeføre.
    Kanskje det blir en skitur i dag?
    God tirdag til alle medforumister!

Earl, Henrik, EndreD and 13 others like this.
  6. Flyingdutchman

Flyingdutchman Veteran Moderator

Likes mottatt:
    23,406
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra Trøndelag.

Glad for at jeg valgte hjemmekontor, for det har lavet ned med snø. Det er vel omkring 10-15cm med nysnø. Får gjøre unna noen møter og så ut med fresen og fjerne litt småstein og masse snø.
    Men det ser i det minste fint ut :)

Bare en drøy måned til før tempen blir rundt 25-30 grader nede i Argentina. Gleder meg til turen!

Ha en fin tirsdag!

Earl, Henrik, EndreD and 12 others like this.
  7. Grooo

Grooo Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    887
    Bonuspoeng:
    93
    Grått i Tallinn i dag, men det er uansett ikke stort mer enn utsjekk og hjemreise på planen så det spiller ikke så stor rolle.

Earl, Henrik, EndreD and 10 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,329
    Bonuspoeng:
    293
    T-1 …. Byttet avgang i appen…. Diamantfordel

Earl, Henrik, EndreD and 9 others like this.
  9. Flymunda

Flymunda Senior Medlem

Likes mottatt:
    8,366
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra FRA. Ser ikke så bra ut for dusj, med dusjkø ordnet med beeper visstnok mer enn en halvtime. Men fikk endelig opplevd andre etasje på 747-8 fra Bangalore. Satt på 81A og 81C var blokkert og eneste ledige sete i andre etasje så klager ikke på senator. Litt dårlig tegn når Pursher etter at pushback akkurat er ferdig kommer løpende inn i cockpit, 10 sekunder senere kommer kapteinen og Pursher løpende ut igjen og så to min senere kom kapteinen tilbake i godt tempo, men så dro vi, så enten var det en passasjerer som bråbestemte seg for å oppføre seg, eller noe annet jeg ikke helt forstod.

Earl, Henrik, EndreD and 12 others like this.
  10. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,537
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag fra kontoret.
    Solen skinner! Og det er ingen snø på bakken. Men kuldegradene er tilbake. Skal vel komme litt snø/sludd/regn mot helgen. Da passer det fint med en tur til Barcelona. :)

Det var lurt å ha hjemmekontor i går. Kona brukte 2,5 timer fra Lysaker til Asker med bussen.. (Det er ikke bare Vestlandet som har ras på veiene sine..)

Ganske håpløst når SAS slipper feks CPH-LAX langt frem i tid, men ikke OSL-CPH på samme dag (siste avgang er tre dager før..). Da har man jo ikke noe annet valg enn å booke, og så gjøre endringer når OSL-CPH slippes. (Eller har de lagt ned den ruten fra neste høst? :p) Kanskje de har skjønt at de kan tjene penger på den måten?

Er ikke akkurat ferdig med julegavene, men et par er i boks. Julekortene er derimot ferdige, og går i postkassen i dag. En ting mindre på listen før jul.

Ha en fin en!

Earl, Henrik, EndreD and 11 others like this.
  11. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,415
    Bonuspoeng:
    183
    God formidag fra hjemmekontoret.

Ble akkurat avbrutt av at det ringte på, ventet ingen men åpnet opp, der sto en dame i noe jeg forestiller meg var hjemmesykepleieoutfit, hun sa raskt "Hei!" og hadde nesten brøytet seg inn før jeg litt fortumlet fikk spurt hvem hun skulle til. Viste seg da raskt at det i alle fall ikke var her, så da kan dagen ufortrødent gå videre :)

Earl, Henrik, EndreD and 8 others like this.
  12. holmen

Likes mottatt:
    64,537
    Bonuspoeng:
    293
    Kanskje det er noen som mener at du er blitt så gammel at du trenger litt hjelp? :p

13. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,329
    Bonuspoeng:
    293
    Julevask?

14. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,415
    Bonuspoeng:
    183
    Kanskje det ja, burde sikkert bare latt henne stige på og sett hva som var bestilt, men om jeg har rett i at hun kom fra hjemmesykepleien er det mulig at en eventuell "julevask" passer i kategorien "for spesielt interesserte".

Henrik, RoadKing and holmen like this.
  15. Sonictravel

Sonictravel Veteran

Likes mottatt:
    29,415
    Bonuspoeng:
    183
    Eller så har jeg blitt så gammel at jeg har glemt at jeg har bestilt det selv....

Grooo, Henrik, EndreD and 3 others like this.
  16. holmen

Likes mottatt:
    64,537
    Bonuspoeng:
    293
    Kan tyde på at det var noe feil hos SAS, for nå var det plutselig mulig å booke OSL-CPH også. Så da ble det ny booking.

Ololsen liker dette
  17. funkenstein

funkenstein Senior Medlem

Likes mottatt:
    7,224
    Bonuspoeng:
    183
    Ettermiddagshilser fra hovedstaden.
    Her er man straks på vei hjemover, hvor det visstnok skal diskes opp med taco... Fungerer den slags på en tirsdag? Time vill sjåvv.

Ellers er jeg spent på om dagens forlengede SEN-status i M&M-matchen fører til korrekt anerkjennelse på T-banen.

Ha en forventningsfull ettermiddag!

Earl, Henrik, Sonictravel and 5 others like this.
  18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,374
    Bonuspoeng:
    183
    Forsiktig start på Gullstua, kjøttelskerpizza;

IMG_2037.jpeg

Ololsen, Eddie47, Earl and 7 others like this.
  19. Earl

Earl Veteran

Likes mottatt:
    7,998
    Bonuspoeng:
    183
    God kveld fra hovedstaden.
    Her har man sett de norske damer sikre billett til fotball EM neste sommer nå i kveld, og nå må baggen pakkes for et par dager på jobbtur. Stavanger venter i morgen tidlig med DY før jeg skal videre til Bergen med WF i morgen kveld. Litt spent på den WF flighten siden de har aksjon og masse innstilte fly, blant annet flere mellom Bergen og Stavanger i dag, men får håpe vi kommer frem uten innstillinger og forsinkelser i morgen!

Nyt kvelden alle sammen :)

Bare hyggelig, var ikke klar over det når jeg trykket på knappen, men morsomt og fint siffer :D

20. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,374
    Bonuspoeng:
    183
    Vi rakk en tur innom FCL på A;

IMG_2041.jpeg IMG_2043.jpeg

Så sipper vi på en Hennesey XO i lag med de andre mens @Eddie47 og mennene drikker Armanac:)
    IMG_2044.jpeg

holmen, Ololsen, RoadKing and 4 others like this.

Del denne siden