Tirsdag igjen...

Tråd i 'InsideFlyer Lounge' startet av Maggie, 13. aug 2024.

1. Maggie

Maggie Veteran

Likes mottatt:
    26,555
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Oslo vest.
    Tirsdagen står for tur og mulig vi ser noen solglimt i dag.
    T- alt for lenge til neste tur, jeg har fått meg jobb på fabrikken;)

Ha en fin tirsdag alle IF-ere:)

Earl, Calling, EndreD and 12 others like this.
  2. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    God morgen, litt fuktig på solkysten.
    Dette blir nok en flott dag
    T-84 til årets store utflukt til Malaysia
    T-12 til bartebyen, fikk mail fra SAS hvor de spurte om jeg var begynt å pakke for Trondheimsturen .. ja ja det er bare et par dager for å feire bursdag for barnebarnet som har noen dialektutfordringer (sjø)
    Godt det er helg
    IMG_6078.jpeg

3. Spielhaug

Spielhaug Veteran

Likes mottatt:
    9,220
    Bonuspoeng:
    183
    Morn fra vest! Her spiller ikke kroppen på lag, så håpet om LH F i helga svinner. Samtidig forsøker jeg meg på å blidgjøre magen med å kutte kaffe en stund, så denne morgenen er ganske seig… Ha en bedre en!

Cumulus, Earl, Calling and 12 others like this.
  4. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    God morgen fra senator loungen på FRA. Kom med LH dreamliner fra MSP i biz i natt. Et par timer før det blir LH direkte til TOS herfra. Kanskje når å spasere innom maple leaf loungen før jeg går til pass kontrollen?

Stakk innom United club på MSP før jeg gikk til kontrakt loungen escape lounge, som LH hat avtale med. Kunne spart meg turen innom United club, var ikke mye å se der. Men roligere enn escape loungen. MSP har ikke fast track for LH, selv for en senator i biz. Tydelig at det er en Delta flyplass.

5. Berlioz

Berlioz Gammel? Jeg??

Likes mottatt:
    15,473
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Sølvbyen.

Lettskyet og skapelig temperatur. Det må bli hagekortet som vinner i dag, alt gror og noe gror altfor fort.

Eks-forloveden starter trimsesongen igjen, mulig vi må sette av litt (egentlig en del) tid til trøste og bære også.

Kun T-11 til flyvetur, får nok snart pakkeoppfordring fra SAS.

Ha en fin tirsdag!

Earl, Calling, EndreD and 11 others like this.
  6. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra Dublin.

Utsjekk fra Conrad i 4 tiden før det blir hjemreise med LH via FRA. Kort tilkoblingstid i FRA så blir vel gate-til-gate uten noe særlig loungetid

Earl, Calling, EndreD and 9 others like this.
  7. haifinn

haifinn If u are bored flying, your standards are too low

Likes mottatt:
    14,503
    Bonuspoeng:
    183
    God formiddag fra Porsgrunn.

Fruen har fremdeles pest- så får holde meg mest mulig ute. Pga gråvær blir det plenklipp og bilvask. hadde håpet på stranda men.. men

Må også forbanne SAS for en helt ræva nettside- feil på feil. Frustrerende-

De "currently" problemene til SAS har vart i månedsvis..fy

Ha en problemfri dag
    sas.jpg

Earl, Calling, Wiolenze and 6 others like this.
  8. Eddie47

Eddie47 1D

Likes mottatt:
    875,505
    Bonuspoeng:
    293
    EndreD and Arvid1410 like this.
  9. holmen

holmen "Ung" og "lovende"

Likes mottatt:
    64,735
    Bonuspoeng:
    293
    God formiddag!
    var på kontoret kl 07 for å trene litt før arbeidsdagen startet. Alltid deilig å vite at man er ferdig trent for dagen. Da kan spise is på vei hjem med god samvittighet. :cool:

T-3 til DUB og AC/DC-konsert.
    Hotels.com følger med, og ser at jeg pakket kofferten mellom kl 09:32 og 09:51 i dag. :D
    upload_2024-8-13_9-58-15.png

T-14 til avreise mot Route 66!

Håper alle har en finfin dag. Solen skinner her jeg er iallfall, så lunsjen blir ute i dag. :)

Earl, Calling, Wiolenze and 7 others like this.
  10. Arvid1410

Arvid1410 Veteran

Likes mottatt:
    7,025
    Bonuspoeng:
    183
    God morgen fra hjemmekontoret

Da ramlet poengene fra Søndagens flytur inn og dermed står det LIFETIME GOLD på eurobonuskortet i appen :). Fascinerende at det ser ut til at poeng fra Thai kommer vesentlig raskere inn enn poeng fra SAS selv...

Ellers preges dagene etter ferien av totalt mangel på motivasjon, men den dukker forhåpentligvis opp snart. I alle fall klart for høstsesongens første jobbreise på mandag, men da dessverre bare til Gøteborg med bil. Det er på jobbturer til Gøteborg man virkelig merker forskjellen på å bo på Jessheim kontra å bo på Kolbotn. Fra Jessheim kunne det forsvares å fly til GOT, men fra Kolbotn blir det jo fullstendig meningsløst. Trøstepremien er at det i det minste blir en Strawberry natt.

Dagens prosjekt: skru sammen vinreolen i kjellerboden. Blir vel kjedelig i lengden å se på en halvtom reol så da blir det å legge sjelen i å samle noe alright vin å fylle den med. egen Champagnemodul er det også

Ønsker alle en strålende dag!

Earl, Calling, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  11. SAJblue

SAJblue Aktivt Medlem

Likes mottatt:
    947
    Bonuspoeng:
    93
    God formiddag godtfolk! Etter flere år med kurert bonusfeber og fravær fra forumet kjenner jeg nå at temperaturen stiger og nærmer seg bonusfebernivå igjen.

Sitter nå i en litt kjedelig lounge i München og venter på avgang med ANA til Tokyo Måtte bruke poeng før de løp ut, så blir en aldri så liten solotur til Disneyland Tokyo. Bestilte på fredag og reiser altså i dag.

Ha en fin dag videre alle sammen!

Earl, Calling, Sunnfjordingen and 9 others like this.
  12. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    Da sitter jeg på en helt fullbooket A319-100 til Tromsø. Virker å være et populært tilbud.
    Nådde senator loungen på B42 eller deromkring, maple leafe og en snartur i panorama loungen her på FRA. Likte meg nok best i senator loungen, de andre var det for mye folk i.

Earl, Calling, Sunnfjordingen and 7 others like this.
  13. ccurrahee

ccurrahee Jobb jobb jobb

Likes mottatt:
    37,147
    Bonuspoeng:
    293
    God straks ettermiddag fra Oslobyen og en travel fridag. Perioden mellom ferier og så ny jobb er fylt med en særdeles hakkete turnus og jobb periode.

Skal en ha fri 10 uker i året for å fly må jo sjefen i blant se at en er på jobb også, og ikke bare se tvilsomme feriebilder på insta.

Ca T-20 til MEX. Den med Swiss bookingen. Den er fly bar, men kan forbedres. Så håper på litt inspill på passende innlegg i en F tråd.

Opphavets nye oppvaskmaskin ble levert til bestillers, ikke til oppgitt adresse. Like greit at Elkjøp inisterte på å komme før angitt leveringstid slik at undertegnede uansett var hjemme og ikke på leveringsadresse.

Tøyvask etter ferie og en veldig tiltrengt rundvask blir det også i et litt feriestøvete hjem.

Kaffe også. Masse velstand altså,

Ha en flott dag.

Berlioz, Earl, Calling and 5 others like this.
  14. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    Passelig god ettermiddag fra Dublin og en laber kontrakslounge. Utvalget er redusert på drikkefronten, max 2 enheter pr kunde. Maten er jo heller ikke noe å skrive hjem om så blir å finne en spiseplass snart.

LH byr på forsinkelse til FRA så nå har jeg 27 minutter fra estimert landing til planlagt take off mot OSL. Trenger all den HON hjelpen jeg kan få da. De ringte å sa det skulle ordne seg men jeg er naturlig skeptisk.

TWS

EndreD, Cumulus, Berlioz and 5 others like this.
  15. view

view Veteran

Likes mottatt:
    2,070
    Bonuspoeng:
    113
    Kan se ut som de holder flyet for deg, ettersom ankomst OSL er varslet 27 minutter forsinket allerede før avgang.

16. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,301
    Bonuspoeng:
    113
    God kveld til alle. Prøver å orge litt her for forestående tur. Er det korrekt antatt at CT-telefonen åpner 09:00?

17. The_Dude

The_Dude Pompøs

Likes mottatt:
    2,301
    Bonuspoeng:
    113
    Og hva viste tiden?

18. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    18 min fra landing til take-off, rakk det «greit». Bil fra B33 til passkontroll og rett til A40.

EndreD, stekus, obay and 5 others like this.
  19. stekus

stekus Senior Medlem

Likes mottatt:
    845
    Bonuspoeng:
    113
    Ved ankomst TOS fra FRA med LH tok det laaaaang tid før priority bagasjen kom på båndet. Fikk god tid til å stå og tenke på det som er sagt, att priority i Norge ikke fungerer fordi flyet ikke lastes "rett". Vil tro tyskerne har kontroll på slikt? Eller så er det ikke slik det fungerer i Tyskland? Der sorteres kanskje all bagasjen og så sendes Priority ut først?

Kom i hvert fall en lang rekke med isoporkasser med Fritz og Horst sitt Bier und Wurst, blandet med diverse andre bager, før jeg så en bagasje med priority merking.

EndreD liker dette
  20. Wiolenze

Wiolenze Veteran

Likes mottatt:
    33,629
    Bonuspoeng:
    183
    PRI funker ikke med SK som handler, helt tilfeldig

Del denne siden