Du kan jo "tilfeldig" sette skoene dine på tærne hans? Eller søle mat på dem? Digresjon: Jeg satt på rad 2 en gang, hvor hun på rad 1 mente at plassen under setet hennes var til hennes håndveske. Håper ikke hun hadde noe som knuste lett inni der..
God formiddag fra innenriksloungen på OSL. Etter noen dager med konserter, lite søvn, og en del flyvninger er det på tide å komme seg hjem til nord og gjøre seg ferdig med dette semesteret. Muntlig eksamen om litt over en uke, og så blir det lang juleferie! Hjemreisen i dag blir OSL-TRD-BOO, og etter de flyvningene så er jeg bare fire unna nytt gullkort før ny periode
Jeg har fått med med fru anders82 på langhelg til Chicago i mai. Billetter forani bussen med Austrian blir bra Her må man bare presse dem
God ettermiddag fra LPA. Billigste turist med SN og *A gull ga loungeadgang!. Beste jeg kan si om SN som lurte oss grundig på nedtur (ble nesten troll i ord). Håper de klarer hele ruten hjemover uten trøbbel.
God dag fra Nordens Paris -1 melder det om nå og idag har ikke solen vært oppe på himmelen, så mørketiden har begynt, men jeg skal se solen da jeg reiser til BGO og TRF den 13. Desember med Widerøe Dagen går til eksamenskriving om stedsidentitet. Så ha en God tirsdag alle dere der ute
.....Som noen sa om Bjørn Alfzelius (som et tip til kvinner): "en mann med så blanke sko bør man ikke stole på". Jeg ser at din baknabo bokstavelig talt stoler på deg/din stol.
Faktiskt noen med litt småpanikk på taxing inn til gate her på Island. Det var en god del flammer og blålys. Kom snarlig over anlegget; ingen fare, det er en årlig øvelse fra f&r her på flyplassen
Slikt kan eg ikkje avgi skriftleg svar på i fall eg må stå til ansvar for det overfor representantar for styresmaktene
Godt å høre at det faktisk er mulig å fly med et selskap som gir loungetilgang på LPA – i tilfelle jeg skulle finne på å besøke opphavet som fra tid til annen frekventerer området God tur nordover! Tør jeg spørre hvorledes SN bedrev skittent spill og lureri? Sånn i tilfelle man skulle finne på å sleive til med ei bestilling med dette selskapet?
Av og til spør eg meg kva det er med folk. Kvifor meiner folk at det er heilt innanfor å leggje bagasjen (av og til like omfattande som eit flyttelass) i hattehylla fleire rader framom sitt eige sete? Kvifor trur folk at sekken dei har på ryggen ikkje treff folk i hovudet når dei snur seg rundt hit og dit på veg innover flyet? Kvifor får folk aldri med seg at dei ikkje kan ha bagasje på golvet på rad 1 og ved nødutgangar? *** Ja, eg kunne ha stilt mange fleire spørsmål, men eg trur ikkje at blodpumpa har godt av at eg blir så opphissa... Heldigvis forlenga du livet mitt, @holmen, med dette innlegget:
Snill som jeg er, ble det ikke noe appelsin juice eller tråkk på foten! Kunne jo risikert et bakholdsangrep med en knyttneve rett inn fra høyresiden. Sikkert blitt nektet videre reise og tapt noen leg hvis det hadde utartet seg til slagsmål. Tok ikke den risikoen
God kveld fra hovedstaden. En kald dag går mot slutten og ifølge herr statsmeterologen på NRK så går det visst mot litt mindre kalde dager, om enn med regn og ruskevær, så ville egentlig heller beholdt kalde og klare dager noen dager til... En rolig arbeidsdag i dag, men i morgen og torsdag er det heldagsmøter så sånn sett greit å være ajour i dag. Nå blir det sofaen resten av kvelden, BA appen er stusselig tom og jeg mangler fortsatt litt over 100 Tier points på å re-kvalifisere til gull så kanskje man skal se om man finner en flybillett eller 3 på såkalt tilbud... Nyt tirsdagskvelden folkens
Våknet til vekkerklokke 04.45 og umiddelbar tekstmelding at flight #1 OSL-BRU var kansellert! Fikk "hjelp" av SN, som ikke virket. Det gjorde derimot SAS servicesenter, ny tlf og ombooking til SK og UX, resultat kun 3t15min forsinket ankomst LPA. 3 flighter i stedet for 2. Nå forberedes kompkrav, takk til tidligere tråder på IF .
Dette ville eg ha syntest var i overkant mykje spenning... Godt å høyre at det ordna seg til slutt med sjølve reisa. Så får vi håpe at det kjem ein aldri så liten kompasasjon etter kvart
God tidlig ettermiddag fra San Diego! I dag er venstre arm i fatle da jeg nylig hadde et uhell på en Bird-sparkesykkel (som tidligere har vært omtalt her på forumet). Legen sier det vil ta 4-6 uker å få skulderen på stell igjen. Angrer veldig på at jeg tok beina fatt istedet for bilen da jeg løp et ærend den skjebnesvangre dagen og falt for fristelsen til å ta en Bird hjem igjen. Bird/Lime er veldig kjekt helt til det går galt. I mellomtiden nyter jeg godt av amerikanernes omsorgsfulle små gester og oppmuntrende ord her og der. Oppdaget med stor glede at jeg får fly med en United 757 i starten av januar, så da har jeg ihvertfall noe å se fram til.